شناسهٔ خبر: 59238055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آیت‌الله سیفی مازندرانی: براساس نظر فقهای شیعه حجاب جزو ضروریات دین است/ مسئولان مانع تحرکات خزنده فتنه‌گران شوند

استاد دروس خارج حوزه علمیه گفت: باید به طور جدی با بی‌حجابی مقابله شود، چرا که حجاب براساس نظر فقهای شیعه جزو ضروریات دین و مذهب است و باید در اقامه دین الهی تلاش کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله علی‌اکبر سیفی مازندرانی در دیدار با مسئولین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به اغتشاشات اخیر بیان کرد: اگر بوته ایمانی نباشد، جوانان گرفتار جریان‌هایی می‌شوند و شکل‌گیری اغتشاشات به این واسطه بود، منکر بی‌حجابی می‌تواند لطمه زیادی به نظام بزنند.

استاد دروس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: برخی از تفاسیر مخالفت با دین خداست، باید به طور جدی با بی‌حجابی مقابله شود، چرا که حجاب براساس نظر فقهای شیعه جزو ضروریات دین و مذهب است و باید در اقامه دین الهی تلاش کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت امر به معروف و نهی از منکر در خصوص حجاب عنوان کرد: متأسفانه شاهد بدعت‌هایی در واجبات دینی هستیم، مسئولان باید جلوی این حرکت‌های خزنده فتنه‌گرانه را بگیرند، بسیاری از زخم‌ها از سوی شیاطین و اهل بدعت به راحتی از میان نمی‌رود.

آیت‌الله سیفی مازندرانی تصریح کرد: وظیفه شرعی ماست که امر به معروف و نهی از منکر را اقامه کنیم، در این زمینه از افراد کارآمد و مسئله‌دان با معرفت و خوش برخورد عضوگیری شود تا بتوان در احیای امر به معروف و نهی از منکر موفق شد و به اقناع مردم پرداخت.

پایان پیام/78032

نظر شما