شناسهٔ خبر: 59232525 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی خبرداد:

اختصاص سه شعبه مهم و ملی برای رسیدگی به تخلفات فروش بلیت هواپیما

تهران - ایرنا - رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از اختصاص سه شعبه مهم و ملی برای رسیدگی به تخلفات فروش بلیت هواپیما خبر داد و از سازمان هواپیمایی خواست هرگونه تخلف گرانفروشی یا عرضه نکردن بلیت‌های هواپیما را با اولویت به سازمان تعزیرات معرفی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو در نشست با مدیران شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به اینکه بلیت هواپیما نیست و اگر هم باشد، گران است؛ افزود: درخواست ما از شما به عنوان مسئول این حوزه، این است که هر شرکت هواپیمایی و چارتر و دلالی که مرتکب تخلف می‌شود را به ما معرفی کنید.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی قیمت‌گذاری بلیت هواپیما به‌صورت دستوری را نامناسب دانست و گفت: ضوابط قیمت‌گذاری باید به‌گونه‌ای باشد که خدمات باکیفیت بالا ارائه شود و در عین اینکه تولیدکننده سود ببرد، مصرف‌کننده هم ضرر نکند.

اصانلو از مأموریت سه رئیس شعبه مهم و ملی برای رسیدگی به تخلفات فروش بلیت هواپیما خبر داد و گفت: روسای شعب به سازمان هواپیمایی می‌آیند و اگر لازم باشد به‌صورت میدانی حضور پیدا می‌کنند و با سرعت و دقت به تخلفات هر شرکت و چارتر کننده یا دلالی که اخلال در بازار شب عید ایجاد می‌کند، رسیدگی می‌کنند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: همه این اقدامات مستلزم همکاری شما است و شرکت هواپیمایی‌ها باید به ما اعلام کنند چه تعداد بلیت با چه قیمتی به چه کسی دادند. در این جلسه مدیران شرکت‌های هواپیمایی ضمن بیان مسائل و دغدغه‌های صنعت هواپیمایی، آمادگی خود را برای همکاری با سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کردند.

نظر شما