شناسهٔ خبر: 59193332 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول اردوگاه شهید بلباسی:

۷۵۰۰ زائر در اردوگاه شهید بلباسی میزبانی شدند

ساری- مسئول اردوگاه شهید محمد بلباسی در راهیان نور گفت: بیش از هفت هزار و ۵۰۰ زائر راهیان نور در این اردوگاه میزبانی شدند.

صاحب‌خبر -

عبدالله گرزین در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار این که راهیان نور نوعی فناوری است که می‌تواند سیره شهدا و سبک زندگی شهدا را در هشت سال دفاع مقدس به نسل بعدی منتقل کند، افزود: امروز یکی از نیازهای جامعه و نسل‌های جدید، جهاد تبیین با مؤلفه‌های حاکم بر سیره شهدا است.

وی بر لزوم معرفی سیره شهدا برای نسل‌های مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: راهیان نور بزرگترین رسالت فرهنگی یعنی کادرسازی را برعهده دارد و باید شرایط را برای حضور مردم در یادمان‌های دفاع مقدس فراهم کرد.

وی یادآور شد: در اردوگاه شهید بلباسی از ۹ اسفند تا ۲۰ اسفند از زائران، دانشجویان و کاروان‌های زیارتی میزبانی شده است و بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر از زائران خواهر و برادر به اردوگاه اعزام شدند.

گرزین تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ویژه در راهیان نور، شرکت در رزمایش فرهنگی است که سیر تاریخی از دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و ظهور را به نمایش می‌گذارد.

مسئول اردوگاه شهید بلباسی برپایی موکب شهدای استان و ایستگاه صلواتی را از برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: ۱۰۰ خادم خواهر و برادر در مرحله اول به راهیان نور و اردوگاه شهید بلباسی اعزام شدند و در مرحله دوم نیز ۱۰۰ خادم برای خدمات دهی مستقر شدند.

نظر شما