شناسهٔ خبر: 68412504 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون اقتصادی استاندار کرمان :

سرمایه گذاری در ایجاد نیروگاه خورشیدی در بم ارزشمند است

کرمان_ معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت:با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم سرمایه گذاری در ایجاد نیروگاه های خورشیدی در این منطقه ارزشمند است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسن زاده، که روز چهارشنبه به همراه معاون سازمان ملی انرژی‌های تجدید پذیر ایران به شهرستان بم سفر کرده بود در بازدید از نیروگاه خورشیدی ۵ مگاواتی در حال احداث منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی این منطقه ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی بسیار با ارزش است و سرمایه‌گذاری ارگ جدید در این حوزه کار اقتصادی و درستی بوده و در بلند مدت بسیار مفید خواهد بود.

وی افزود: با توجه به ناترازی برق در کشور و نیاز مجموعه کارخانجات و صنایع واقع در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم، برنامه ریزی های لازم جهت تأمین برق مورد نیاز انجام گرفته است.

گفتنی است در این سفر مقرر گردید منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم نسبت به افزایش نیروگاه‌های خورشیدی در این منطقه اقدامات و تمهیدات لازم را انجام دهد و در مقابل مدیریت برق استان کرمان نسبت به تأمین برق این مجموعه صنعتی شرق استان به صورت پایدار اقدام کند.

معاون اقتصادی استاندار کرمان همچنین در این سفر ضمن بازدید از فرودگاه و باند پروازی شهرستان بم، بر تسریع در روند ساخت سالن فرودگاه و باند این فرودگاه تاکید کرد.‌

نظر شما