شناسهٔ خبر: 59147252 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حسینیه عاشقان ثارالله میزبان گفتمان خدمت شد/ برپایی 30 غرفه

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: جشنواره گفتمان خدمت با هدف گفتمان سازی در حوزه کار جهادی از 21 تا 23 اسفندماه در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه این نهاد در مدت ۴۴ سال فعالیت خود، حفظ ساختار و کار جهادی را مد نظر قرار داده است، اظهار کرد: با توجه به نیازهای جامعه هدف این نهاد به سمت هوشمندسازی رفته و در این راستا با راه‌اندازی سامانه امداد هوشمند خدمات به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود و قرار است سامانه مهربانی نیز در راه‌اندازی شود تا خیرین از این طریق مشارکت فعالانه‌ای در برنامه‌های کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تاکید بر اینکه بحث توسعه مشارکت مردمی در بستر الکترونیک بیش از گذشته مورد توجه قرار دارد، افزود: برای همه 136 هزار مشترک صدقات استان که کمک حال این نهاد هستند، در بستر الکترونیک کد کیو آر تعریف شده است.
وی با تاکید بر اینکه این نهاد بر توانمندسازی، ایجاد درآمد ثابت و تکیه بر ظرفیت های مردمی متمرکز شده است و در این راستا 200 هزار خیر با کمیته امداد همکاری دارند، افزود: همچنین به منظور بهره‎گیری از ظرفیت خیرین 1529 پایگاه جشن نیکوکاری روز 18 اسفند ماه در سطح استان دایر می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  با بیان اینکه جشن نیکوکاری فقط محدود به یک هفته احسان و نیکوکاری نیست، گفت: از ابتدای اسفندماه جمع آوری کمک در محل ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان جهت تامین اقلام معیشتی مورد نیاز نیازمندان در نوروز آغاز شده، اما در هفته احسان و نیکوکاری این جشن بصورت رسمی‌تر برپا می‌شود.
صالحی با بیان اینکه تهیه بسته عیدانه و بسته معیشتی برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد استان و خانوارهای بهره‌مند از خدمات تک خدمتی این نهاد از عواید جشن نیکوکاری است، افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری به سرعت توزیع خواهد شد و جشن نیکوکاری تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از برگزاری جشنواره گفتمان خدمت هم خبر داد و افزود: جشنواره گفتمان خدمت با هدف گفتمان سازی در حوزه کار جهادی از 21 تا 23 اسفندماه در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود و در قالب آن 30 غرفه از دستاوردهای جهادی و مراکز نیکوکاری دایر خواهد شد.
وی در ادامه به بهره‌گیری کمیته امداد از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در شتاب‌بخشی به برنامه‌های این نهاد اشاره کرد و گفت: در همین راستا در در حوزه مسکن امسال ۲۲۱ واحد مسکونی به مددجویان در روستاها و شهرها واگذار شد و تامین مسکن به عنوان یکی از راهبردهای مهم در دستور کار این نهاد قرار دارد.

پایان پیام/2308

نظر شما