شناسهٔ خبر: 59135891 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جزئیات طرح فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه خودروهای فرسوده_اسفند1401

گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن عید نیمه شعبان برنامه فروش فوق العاده محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، جایگزینی خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به اجرا می گذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، در این طرح که از فردا چهارشنبه به مدت چهار روز به اجرا گذاشته خواهد شد، محصولات سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک و هایما S5 و S7 عرضه شده است. 
مشتریان نهایی روز یک‌شنبه ۲۱ اسفند از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی تعیین خواهند شد.

Screenshot_20230308_000719_Gallery
دارا بودن حساب وکالتی برای متقاضیان عادی شرکت در این طرح الزامی بوده و بر همین اساس واریز مبلغ ۱۳۰میلیون تومان برای خودروهای سواری و ۴۰۰ میلیون تومان برای خانواده هایما توسط هر متقاضی در حساب وکالتی ضروری است. متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیازی به افتتاح حساب وکالتی ندارند. 
ایران خودرو بانک های عامل ملی، ملت، صادرات، تجارت، رفاه، پاسارگاد، پارسیان و سپه را برای افتتاح و یا تکمیل موجودی حساب وکالتی معرفی کرده است. 
متقاضیان می توانند برای شرکت در این طرح پس از افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه مورد نظر، نسبت به ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند.

 

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما