شناسهٔ خبر: 59042551 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پلیس رژیم صهیونیستی شهرک‌نشینان اغتشاشگر را آزاد کرد

تهران- ایرنا- منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند، پلیس رژیم صهیونیستی شهرک نشینانی که در تخریب و به آتش کشیدن منازل فلسطینیان در شهرک «حواره» واقع در جنوب نابلس دست داشتند را آزاد کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از تارنمای سما فلسطین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، پلیس رژیم اشغالگر تمامی شهرک نشینانی را که در آتش زدن خانه‌ها و وسایل نقلیه در شهرک حواره در نابلس شرکت داشتند را آزاد کرد.

بر اساس این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی با وجود دوربین‌هایی که عملیات آتش‌سوزی را مستند کرده بودند، ادعا کرده که نتوانسته است شواهدی برای متهم کردن شهرک نشینان پیدا کند.

این گزارش افزوده است: تنها دو نفر در بازداشت اداری قرار گرفتند و انتظار می‌رود آنها هم آزاد شوند.

شهرک نشینان صهیونیست روز یکشنبه به فلسطینیان در شهرک «حواره» واقع در جنوب نابلس حمله کردند.

در حمله شهرک نشینان تعدادی ساختمان به آتش کشید شد و ده‌ها خودروی فلسطینیان مورد تخریب قرار گرفت و یک فلسطینی نیز به شهادت رسید و ۳۵۰ نفر نیز زخمی شدند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

نظر شما