شناسهٔ خبر: 59020785 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همایش روستا و رسانه با سیاه چادرها در محوطه رسانه ملی­

برگزاری همایش روستا و رسانه به منظور جریان سازی برای جامعه مولد روستایی و عشایری کشور در رسانه ملی و با هدف ­ارتقای منزلت و جایگاه اجتماعی جامعه روستایی و عشایری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ­همزمان با آغاز همایش روستا و رسانه در مرکز همایش‌های صدا و سیما، نمایشگاهی با سیاه چادرها ­در محوطه مرکز همایش‌ها برای بازدیدکنندگان برقرار شده است.

رضا پور، دبیر همایش ­درباره مجری برگزاری و هدف همایش، گفت: ستاد تحول شکل گرفته در داخل رسانه ملی که ۱۲ کارگروه دارد یکی از این کارگروه ها، کارگروه روستا و عشایر است که میزبان این همایش است.

وی افزود: ما به دنبال جریان سازی برای جامعه روستایی و عشایر هستیم و به نسبت جمعیت آن‌ها می‌خواهیم انعکاس داشته باشد در رسانه و همچنین به دنبال ارتقای شان، ­منزلت و جایگاه اجتماعی جامعه روستایی و عشایری هستیم.

رضاپور ­درباره مدعوین همایش و نتیجه همایش در نزدیک شدن رسانه و روستاییان نیز گفت: ­بیش از ۲۰ قشر روستایی از جمله جوانان، بانوان، دهیاران، شوراها، کشاورزان، ­معلمان، ­دانش آموزان و کارآفرینان جامعه روستایی را شکل می‌دهند و از زبان خود آن‌ها می‌خواهیم نگاه شان را نسبت به رسانه ملی و انتظارات و پیشنهادات شان را دریافت کنیم و توسط خودشان و با اجرای خودشان برنامه ریزی کنیم و این جریان شکل بگیرد و روستا به جایگاه اصلی خود ­دست پیدا کند.

<div id="video-display-embed-code_9313640"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3772621/9313640?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما