شناسهٔ خبر: 58971716 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

رئیس دفتر حماس:

مقاومت تنها راه ما برای پاسخ گویی به جنایات و عربده کشی صهیونیست ها است

صالح العاروری: مقاومت تنها راه ما برای پاسخ گویی به جنایات و عربده کشی صهیونیست های اشغالگر و دفاع از حقوق سلب شده و سرزمین و مقدسات اشغال شده و در راس آن مسجد مبارک الاقصی است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس عموم ملت فلسطین به ویژه ساکنان کرانه باختری و قدس را به بسیج عمومی و رویارویی یکپارچه با نظامیان و شهرک نشینان اشغالگر اسرائیلی در حمایت از ساکنان شهرک حواره در نابلس و به منظور گرفتن انتقام خون شهدا در این شهر فراخواند.

 

صالح العاروری در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد که مقاومت تنها راه ما برای پاسخ گویی به جنایات و عربده کشی صهیونیست های اشغالگر و دفاع از حقوق سلب شده و سرزمین و مقدسات اشغال شده و در راس آن مسجد مبارک الاقصی است.

 

در همین راستا، جنبش جوانان فلسطینی در استان نابلس هم ضمن اعلام بسیج عمومی، خواستار حمایت یکپارچه از ساکنان شهرک حواره شده است.

 

فلسطینیان در استان نابلس قرار است شامگاه دیروز در حمایت از فلسطینیان در شهرک حواره به خیابان ها آمده و دست به تظاهرات بزنند.

 

لازم به ذکر است که در حمله وحشیانه شب گذشته شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به شهرک حواره در جنوب نابلس یک نفر به شهادت رسیده و 390 نفر دیگر زخمی شدند.


صهیونیست های اشغالگر بیش از 52 خانه و 130 خودرو را هم در این منطقه به آتش کشیدند.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما