شناسهٔ خبر: 58971663 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

در حمله صدها نظامی و شهرک نشین صهیونیست به حواره

یک فلسطینی شهید و ۳۹۰ زخمی شدند / 52 خانه و 130 خودرو در آتش سوخت + فیلم و عکس

هلال احمر فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله روز یکشنبه نظامیان صهیونیست و شهرک‌نشینان به ساکنان حواره، بیت فوریک، زغیر و بورین در استان نابلس، یک نفر از فلسطینیان به شهادت رسیده و 390 زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) هلال احمر فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله روز یکشنبه صدها نفری  نظامیان صهیونیست و شهرک‌نشینان به ساکنان حواره، بیت فوریک، زغیر و بورین در استان نابلس، یک نفر از فلسطینیان به شهادت رسیده و 390 زخمی شدند.

 

 

 

 

منابع فلسطینی تاکید کردند که شیخ سامح الاقطش شهروند 37 ساله فلسطینی ساکن روستای زعتره در نابلس به ضرب گلوله شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی به شهادت رسیده است.

 


منابع محلی اعلام کردند که شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی در حمله وحشیانه امشب به شهرک حواره در جنوب نابلس 30 خانه و 25 خودرو را به آتش کشیدند.

 

 

 

برخی منابع محلی نیز اعلام کردند که 52 خانه و 130 خودرو متعلق به فلسطینیان کاملا  در آتش سوخته است.

 

 

دیشب به دنبال یورش نظامیان صهیونیست و شهرک‌نشینان، مردم فلسطین در رام الله و برخی دیگر از مناطق فلسطین، در حمایت از اهالی حواره در برابر حملات وحشیانه صهیونیست‌ها راهپیمایی کردند.

 

به گزارش قدسنا در عملیات‌‎های مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری در 24 ساعت گذشته 2 صهیونیست به هلاکت رسیده و 23 نفر دیگر زخمی شدند.

 

مرکز داده‌های فلسطینی "معطی" در گزارشی در این باره نوشت که این عملیات‌ها شامل 9 مورد تیراندازی، دو مورد پرتاب نارنجک به سمت صهیونیست‌ها، دو مورد پرتاب کوکتول مولوتف و بیش از 10 مورد درگیری و مقابله با صهیونیست‌ها بوده است.


در عملیات تیراندازی امروز در شهرک حواره در جنوب نابلس دو صهیونیست به هلاکت رسیدند.


در دیگر عملیات‌های فلسطینیان در کرانه باختری 23 صهیونیست دیگر زخمی شدند که حال برخی نیز وخیم اعلام شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما