شناسهٔ خبر: 58959358 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رشد 66 درصدی واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در 11 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 66 درصد افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی، صابر پرنیان در حاشیه بازدید از پیشخوان پاسخگویی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی با بیان این که تداوم تولید در بخش صنعت مستلزم تامین زیرساخت‌های مورد نیاز است، افزود: در ۱۱ ماهه گذشته ۵۴۹ قطعه زمین با مساحت ۱۴۸.۳ هکتار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به صنعتگران واگذار شده است.
وی همچنین گفت: امسال ۳۱۳ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بهره برداری رسیده که با بهره برداری از این واحد‌ها برای چهار هزار و ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.
وی با بیان این که اقتصاد استان مبتنی بر بخش خصوصی است، ادامه داد: آذربایجان شرقی خصوصی‌ترین اقتصاد کشور را دارد و میل به سرمایه گذاری در استان زیاد است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: بخش خصوصی توانمند استان اقدامات بسیار بزرگی در حوزه صنعت انجام می‌دهد که بدون تردید این اقدامات موجب رشد و توسعه اقتصاد استان خواهد شد.
 

نظر شما