شناسهٔ خبر: 58939880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان مازندران:

دستگاه قضایی با دل و جان در خدمت سپاه است

حجت الاسلام «اکبری» گفت: دستگاه قضایی با دل و جان در خدمت سپاه است و در گره‌گشایی از مشکلات همکاری لازم دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت السلام «محمد صادق اکبری» رئیس کل دادگستری استان مازندران امروز با همراهی حجت الاسلام «باقری» رئیس محاکم عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونین قضایی با حضور در فرماندهی قرارگاه منطقه غدیر و اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران فرا رسیدن روز پاسدار را به سردار شالیکار فرماندهی قرارگاه منطقه غدیر در شمال کشور، سردار «ملکی» مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران و کلیه سپاهیان استان تبریک گفت.

رئیس کل دادگستری استان در سخنانی به نقش و اهمیت سپاه به عنوان یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: نقش و جایگاه سپاه بر کسی پوشیده نیست و چندان اهمیت دارد که امام راحل (ره) فرمودند «اگر سپاه نبود کشور نبود»، سپاه همواره در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها با از خود گذشتگی و رشادت بویژه در مسائل مهم داخلی و خارجی، ایفای نقش کرده است.

وی اهمیت ارتباط و تعامل سپاه با دستگاه قضایی را مورد توجه قرار داد و گفت: دستگاه قضایی با دل و جان در خدمت سپاه است و در گره‌گشایی از برخی مشکلات همکاری لازم را خواهد داشت چرا که نتیجه تعامل و همکاری سپاه و قوه قضائیه به تامین امنیت، اقتدار و آرامش مردم کمک خواهد کرد.

این مسئول تصریح کرد: سپاهیان در طول دوران دفاع مقدس و در دیگر عرصه‌ها از هیچ کمکی به حفظ انقلاب و اسلام دریغ نکردند و ما قدردان این رشادت‌ها هستیم.

رئیس کل دادگستری استان و مسئولان قضایی همچنین در مرکز توانبخشی جانبازان امام علی (ع) ساری حضور یافت و با تعدادی از جانبازان دوران دفاع مقدس دیدار و ضمن تبریک روز جانباز از رشادت‌ها و فداکاری این جانبازان تقدیر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما