شناسهٔ خبر: 58933661 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش برف و باران ۴ روزه در برخی استان‌ها و افزایش دما در نیمه شمالی

سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش برف و باران طی امروز تا سه‌شنبه در برخی استان‌ها پیش بینی می شود و دمای هوا در نیمه شمالی طی سه روز آینده افزایش می یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در برخی مناطق خراسان رضوی و جنوبی، شمال اصفهان و ارتفاعات واقع در قزوین، لرستان، همدان و شرق کرمانشاه بارش پراکنده باران و وزش باد روی می‌دهد. همچنین در شرق و جنوب خراسان رضوی، شرق خراسان جنوبی، شرق سمنان و شمال سیستان و بلوچستان، وزش باد به نسبت شدید و خیزش گرد و خاک در برخی از این مناطق رخ می‌دهد.

براساس این گزارش، فردا در برخی مناطق استان‌های بوشهر، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، غرب یزد، جنوب خوزستان و ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

دوشنبه در کرمان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، برخی مناطق بوشهر، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان جنوبی و جنوب اصفهان بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش پراکنده پیش بینی شده است.

سه‌شنبه در برخی مناطق کرمان، سیستان و وبلوچستان، جنوب خراسان جنوبی، جنوب یزد، شمال هرمزگان و شرق فارس بارش مشاهده می‌شود که در ارتفاعات به‌صورت برف است.

طی سه روز آینده دما در نیمه شمالی به‌تدریج افزایش می یابد. چهارشنبه هم در بیشتر مناطق آسمان صاف و آرامی حاکم است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظر شما