شناسهٔ خبر: 58905098 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یمنی‌ها جنایات رژیم صهیونیستی در نابلس را محکوم کردند

دفتر سیاسی انصارالله یمن جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در نابلس در کرانه باختری را که ده‌ها شهید و مجروح بر جای گذاشت محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، دفتر سیاسی انصارالله یمن جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در نابلس در کرانه باختری را که ده‌ها شهید و مجروح بر جای گذاشت محکوم کرد.
در بیانیه این دفتر آمده است: اگر حمایت‌های آمریکا و همدستی رژیم‌های دست نشانده عربی از رژیم صهیونیستی نبود، این رژیم نمی‌توانست به چنین جنایاتی دست بزند. همه نظام‌های عربی و اسلامی باید به مسئولیت خود در قبال ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت فلسطینی عمل کنند و ابزار مورد نیاز مقاومت از جمله سلاح را برای آن‌ها فراهم کنند.
وزارت خارجه دولت نجات ملی هم در بیانیه‌ای شدید اللحن تنش آفرینی‌های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را محکوم و اعلام کرد این گونه اقدامات رژیم صهیونیستی پیامد‌های وخیمی برای امنیت و ثبات منطقه دارد. وزارت خارجه یمن از شورای امنیت سازمان ملل خواست به مسئولیت خود در قبال ملت فلسطین و حمایت از آن برای بازپس گیری حقوقش عمل کند. در بیانیه وزارت خارجه یمن بر حمایت ملت و دولت یمن از فلسطینیان در برابر جنایات صهیونیست‌ها تاکید شده است.
اتحادیه علمای یمن هم با صدور بیانیه‌ای با محکوم کردن جنایت صهیونیست‌ها در نابلس، رژیم صهیونسیتی و کشور‌های عرب سازشکار و در راس آن‌ها امارات را مسئول عواقب ناشی از حوادث اخیر عنوان کرد و پاسخ به این جنایات را حق مسلم گروه‌های مقاومت دانست. اتحادیه علمای یمن از ملت‌های عربی و اسلامی خواست برای کاستن از درد و رنج ملت فلسطین وارد عمل شوند. این اتحادیه همچنین از کشور‌های سازشکار خواست تا دیر نشده در سیاست خود تجدیدنظر کنند.

نظر شما