شناسهٔ خبر: 58891221 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور

رشدچشمگیر تعهدات خیران مدرسه‌ساز

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت علی‌رغم همه مشکلاتی که در کشور بود، آورده خیران مدرسه‌ساز کشور امسال به ۸ هزار میلیارد تومان یعنی ۲ برابرپارسال می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور، ناصر قفلی افزود: «تعهدات خیران مدرسه‌ساز کشور در پارسال ۴ هزار میلیارد تومان بود، اما امسال به ۸ هزار میلیارد تومان نزدیک می‌شویم یعنی علی‌رغم همه مشکلاتی که در کشور بوده، آورده خیران مدرسه‌ساز کشور امسال ۲ برابر خواهد شد.»

وی با اشاره به جشنواره‌های خیران مدرسه‌ساز که در استان‌های مختلف برگزار می‌شود، افزود: «نمونه این امر در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان بود که خیران پارسال  ۳۰۰ میلیارد تومان کمک کرده بودند که امسال ۱۵۵۰ میلیارد تومان یعنی (۵۰۰ درصد افزایش) کمک کردند.

قفلی با بیان اینکه خبر‌های دیگری از باقی استان‌های کشور در رابطه با افزایش ۳۰۰ تا ۷۰۰ درصدی تعهدات خیران می‌آید، گفت: مجامع خیران مدرسه‌ساز را در تاریخ ۶ اسفند دعوت کرده ایم و از آن‌ها خواسته‌ایم که گزارش تعهدات امسال در مقایسه با پارسال را ارائه دهند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: تصورم این است که امسال در تعهدات خیران به ۲ برابر سال قبل خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه امکانات وسیعی در کشور وجود دارد، افزود: این مبالغ در مقابل پتانسیل و امکانات وسیعی که خیران در کشور دارند، بسیار کم است.

قفلی گفت: ما به چند برابر این مبلغ می‌توانیم برسیم به شرط‌ها و شروطها ؛ به این شرط که در حرف و تعهداتمان صادق باشیم، اسم مدرسه‌ها را عوض نکنیم، سراغ خیران رفته و آن‌ها را تکریم کنیم که در این صورت خیران با جان و دل با ما همکاری خواهند کرد.

نظر شما