شناسهٔ خبر: 58883304 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بازی با زنیت ترکیب سپاهان را لو داد!

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که تنها یک مصدوم در ترکیب خود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، الکلاسیکوی شماره ۸۲ فوتبال ایران، در حالی بین سپاهان و پرسپولیس برگزار می‌شود که دو تیم از تیم‌های خوب این فصل و از مدعیان در هر دو جام به‌شمار می‌روند. سپاهان در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که نسبت به حریف خود در دیدارهای اخیر فرم بهتری داشته است و به هشت پیروزی متوالی در همه رقابت‌ها دست یافته است. همین موضوع باعث می‌شود که انتظار داشته باشیم سپاهان با کمترین تغییر در ترکیب خود نسبت به بازی‌های گذشته برابر پرسپولیس قرار گیرد. همچنین تنها غایب سپاهان برابر پرسپولیس مانوئل فرناندز، هافبک پرتغالی این تیم است که این فصل دیدارهای زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

با توجه به ترکیب سپاهان در بازی با زنیت، تا حدود زیادی ترکیب ثابت سپاهان در بازی امروز مقابل پرسپولیس مشخص است اما با این حال نمی‌توان به صورت صددرصد از این ترکیب مطمئن بود.

چارچوب مطمئن سپاهان با پیام نیازمند

مطابق همیشه این پیام نیازمند است که در چارچوب دروازه سپاهان قرار خواهد گرفت. نیازمند که در دیدارهای حساس این فصل سپاهان در دو ماه گذشته واکنش‌های حیاتی را از خود نشان داده و تیمش را در بازی نگه داشته است، امیدوار است بار دیگر با یک نمایش خوب در پیروزی تیمش نقش پررنگی داشته باشد.

سیاوش فعلاً در ترکیب ثابت نیست

خط دفاعی سپاهان برای بازی با پرسپولیس با حضور نیلسون جونیور و محمد دانشگر در قلب دفاع و رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور در کناره‌ها شکل می‌گیرد. سپاهان سیاوش یزدانی را هم به عنوان دفاع وسط در اختیار دارد اما عملکرد خوب دو دفاع وسط سپاهان در دیدارهای اخیر باعث شده است مورایس فعلاً قصد تغییر در خط دفاع را نداشته باشد تا سیاوش یزدانی همچنان نیمکت‌نشین باشد. با این حال ممکن است شرایط بازی به‌گونه‌ای پیش رود که از یزدانی در نیمه دوم استفاده شود.

نورافکن در خط هافبک یا حمله؟

شاید بزرگ‌ترین ابهام در مورد ترکیب سپاهان پست امید نورافکن در بازی با پرسپولیس باشد. در خط هافبک سه‌نفره سپاهان، به‌طور قطع مسعود ریگی به عنوان هافبک دفاعی و محمد کریمی به عنوان بازی‌ساز حضور خواهند داشت اما در مورد نفر سوم ابهام وجود دارد. جلال‌الدین علیمحمدی در بازی قبل مقابل ذوب‌آهن بازیکن ثابت بود تا امید نورافکن که در بازی‌های قبل در پست هافبک بازی می‌کرد به وینگر چپ منتقل شود، با این حال تغییر پست نورافکن در نیمه دوم بازی با ذوب‌آهن و بازگشت او به میانه میدان، باعث می‌شود در مورد حضور علیمحمدی یا نورافکن در میانه میدان تردید وجود داشته باشد.

شهریار، امید اول توپخانه سپاهان

در خط حمله سه‌نفره سپاهان، این شهریار مغانلو است که به عنوان مهاجم نوک بیشترین شانس گلزنی را دارد. او که در بازی قبلی جام حذفی مقابل سایپا اولین هتریکش با لباس طلایی سپاهان را جشن گرفت و در لیگ هم خوب برای سپاهان گل می‌زند با بهترین فرم خود مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد، شهریار همچنین در دیدار دوستانه دو تیم که در تعطیلات نیم‌فصل برگزار شد دو بار دروازه بیرانوند را در ورزشگاه آزادی باز کرد. در سمت راست خط حمله سپاهان نیز حضور فرشاد احمدزاده قطعی است اما در مورد وینگر چپ و حضور امید نورافکن یا ایگور کاتاتو تردید وجود دارد، در صورتی که مورایس از نورافکن در میانه میدان استفاده کند، ایگور کاتاتو در پست وینگر چپ به بازی گرفته می‌شود. البته احتمال بازی کردن علی‌نژاد هم وجود دارد اما با توجه به بازی فیکس او مقابل زنیت، بعید است مورایس به صورت ثابت به او برابر پرسپولیس بازی دهد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس تهران به شرح زیر است:

پیام نیازمند

میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان

جلال‌الدین علیمحمدی، مسعود ریگی، محمد کریمی

امید نورافکن، شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده

نظر شما