شناسهٔ خبر: 58835320 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع نیوز | لینک خبر

ششمین گردهمایی پایش عملکرد اجرای قانون حدنگار(کاداستر) برگزار شد/پیشرفت 92 درصدی نیروهای مسلح در اجرای قانون حدنگار گزارش تصویری/ششمین گردهمایی پایش عملکرد اجرای قانون حدنگار(کاداستر)

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع؛ در این گردهمایی علاوه بر پایش و بررسی عملکرد برنامه کاری مصوب ابلاغی، از عوامل موثر در اجرای قانون حدنگار در سطح نیروهای مسلح و سازمان ثبت تقدیر صورت پذیرفت.

صاحب‌خبر - به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع؛ در این گردهمایی علاوه بر پایش و بررسی عملکرد برنامه کاری مصوب ابلاغی، از عوامل موثر در اجرای قانون حدنگار در سطح نیروهای مسلح و سازمان ثبت تقدیر صورت پذیرفت. گفتی است با توجه به برنامه ریزی ها و تلاش های صورت پذیرفته و زیرساخت های ایجاد شده، از ابتدای توافق نامه مورخ 17/03/1399 فی مابین نیروهای مسلح و سازمان ثبت بالغ بر ۲۲۰۰۰ سند مالکیت تک برگ با مساحت ۳۵۷۰۰۰ هکتار صادر شده است و تاکنون نیروهای مسلح در اجرای قانون حدنگار ۹۲ درصد پیشرفت داشته اند و نیروهای مسلح از جمله دستگاه های پیشتاز در اجرای قانون جامع حدنگار می باشند و این اقدام مهم علاوه بر مدیریت بهینه دارایی های دولت، تاثیر بسزایی در جلوگیری از پدیده شوم زمین خواری، تضییع حقوق بیت المال, صرفه جویی در هزینه های ثبتی, تثبیت اراضی و املاک نیروهای مسلح و ... داشته است.
شایان ذکر است اقدامات صورت پذیرفته در این خصوص در نیروهای مسلح تقدیر و تحسین کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، ستادکل نیروهای مسلح و سازمان ثبت را نیز به همراه داشته است.  

گزارش تصویری/ششمین گردهمایی پایش عملکرد اجرای قانون حدنگار(کاداستر)

يكشنبه, 30 بهمن, 1401 - 14:25
لینک کوتاه: 
لینک کپی شد کپی لینک

نظر شما