شناسهٔ خبر: 58810561 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

22 بهمن نمايش اتحاد و همبستگي مردم در دفاع از ارزشهاي انقلاب اسلامي

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت : راهپیمایی بیست و دوم بهمن امسال نشان وفاداری مردم به انقلاب اسلامی و نماد وحدت ملی بود

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، حجت الاسلام خانلری امام جمعه موقت کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گفت : راهپيمايي 22 بهمن امسال مظهر اقتدار و نشان  دهنده عزم عمومي ملت ايران در دفاع از ارزش هاي  انقلاب اسلامي  بود  .

وی افزود : در جشن 44 سالگي انقلاب مرد و زن،   پيرو جوان  به  خيابان ها  آمدند  و  به دشمنان نشان دادند  تا زمانيکه مردم  پاي انقلاب ايستاده اند فتنه هاي  آنان  بي نتيجه خواهد  ماند.

حجت‌الاسلام خواندنی در ادامه خطبه‌های نماز با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی بیست و دوم در بهمن پیروزی انقلاب اسلامی گفت:  بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی این حضور  مردمی بودن این انقلاب را نشان می دهد .

وی دشمن شناسی را مهمترین رسالت مردم در موقعیت کنونی دانست . 

امام جمعه موقت کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه توجه ویژه به حفظ امانت انقلاب اسلامی را یادآور شد و افزود:  مدیران باید کارنامه خدمتی خود را به دقت بررسی کنند .

 امام جمعه موقت کرمانشاه با تبریک ۲۷ رجب سالروز بعثت پیامبر بزرگ اسلام (ص) به مسلمانان جهان و حاضران در مسجد جامع کرمانشاه با برشمردن ویژگی‌های بی‌همتای رسول مهربانی‌ها گفت:  پیامبر مبعوث شد تا مکارم اخلاق را کامل کند و عزت انسانی را به جامعه بشری بیاموزد و لازمه‌ی این وحدت تقوای الهی با تمسک به کتاب الهی و اهل بیت علیهم السلام است .

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه افزود : ماه شعبان با نسیم رمضان در راه است و شایسته است از لحظات معنوی و مبارک این ماه برای ورود به مهمانی بزرگ خداوند بهره بگیریم .

حجت الاسلام خانلری امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه با تسلیت به مردم آسیب دیده از زلزله اخیر ترکیه و سوریه گفت:  در این مسئله انسانی دوگانگی نگاه غرب به فاجعه انسانی را شاهد بودیم در حالیکه کمک‌های بشردوستانه از ۶۰ کشور به ترکیه ارسال شد، اما زلزله‌زدگان سوری به دلیل تحریم آمریکا کمک‌های کمی دریافت کردند .

<div id="video-display-embed-code_9258217"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3758506/9258217?width=400&height=300"></script></div>

دریافت فیلم

نظر شما