شناسهٔ خبر: 58810387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه موقت کرمانشاه:

راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاق دوباره مردم با انقلاب اسلامی بود

کرمانشاه- امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به حضور میلیونی مردم سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاق دوباره مردم با انقلاب اسلامی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد خانلری ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: شرکت و حضور میلیونی مردم سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تجدید میثاقی دوباره به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و پشتیبانی مردم شکل گرفت و تا امروز مردم پشت انقلاب خود ایستاده‌اند و از آن حمایت کرده‌اند و مسئولان نیز باید برای حل مشکلات تلاش کنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: طی سالیان پیروزی انقلاب اسلامی هر مشکل و توطئه ای توسط دشمنان به ویژه آمریکا برای ایران طراحی و اجرا شده و امروز زمانی نیست که کسی آگاهی نسبت به شرایط نداشته باشد.

خانلری بیان کرد: مردم همواره از انقلاب اسلامی ایران حمایت کرده‌اند و برای حفظ آن شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌اند اما بروز مشکلات اقتصادی و خبرهای مانند اختلاس و کم کاری مسئولین سبب دلخوری مردم شده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز مبعث پیامبر اکرم (ص)، گفت: پیامبر برای هدایت بشر از سوی خداوند نازل شده است و پیامبر مبعوث شد تا همه انسان‌ها را نجات دهد.

امام جمعه موقت کرمانشاه با انتقاد از عملکرد کشورهای غربی برای برخورد دوگانه با زلزله سوریه و ترکیه، عنوان کرد: سیل کمک‌های جهانی برای ترکیه جاری شده اما به دلیل برخورد دوگانه غرب مردم سوریه مظلوم واقع شده و کمک‌های امدادی برای آنها ارسال نشده است.

نظر شما