شناسهٔ خبر: 58792100 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ورود ۲ فروند بالگرد برای امدادرسانی در چهارمحال و بختیاری

استاندارچهارمحال و بختیاری:۲ فروند بالگرد برای امدادرسانی وارد استان می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری گفت: به‌علت بارش شدید برف ۲ فروند بالگرد امروز پنجشنبه برای امدادرسانی هوایی به برخی روستاها، وارد استان می‌شود.
وی افزود: هم‌اکنون ۱۲۵ روستای استان همچنان در محاصره برف قرار دارد که بیش از ۱۰۰ روستای آن در شهرستان کوهرنگ است.

حیدری گفت: به‌علت بارش شدید سنگین برف در ارتفاعات برای بازگشایی ۶۷ روستا در شهرستان کوهرنگ نیرو‌های راهداری و حمل و نقل خوزستان از طرف اندیکا به‌سمت گردنه تاراز و بازفت در حال بازگشایی جاده هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به بسته شدن جاده ارتباطی ۱۵ روستای دهستان موگویی بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ اشاره کرد و گفت: امکان بازگشایی جاده این روستا‌ها از سمت چلگرد و فریدون‌شهر اصفهان وجود ندارد، اما عملیات بازگشایی آن از طرف لرستان در حال انجام است.

وی با اشاره به امدادرسانی به ۵۰ نفر از در راه‌ماندگان در جاده‌های چهارمحال و بختیاری، یادآور شد: تردد پنج هزار خودرو گرفتار در گردنه گوشنگلی شهرستان بروجن هم با کمک نیرو‌های راهداری و امدادی ممکن شد.

رئیس جمهور در تماس‌های جداگانه تلفنی از چین با معاون اول رئیس جمهور و استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن اطلاع از آخرین وضعیت مناطق محاصره شده در برف این استان، دستورات لازم برای بسیج همه امکانات و امدادرسانی لازم را صادر کرد.

نظر شما