شناسهٔ خبر: 58774851 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تاکید وزیر ورزش بر ظرفیت مدال‌آوری تکواندو در المپیک پاریس

تهران- ایرنا- سیدحمید سجادی از حمایت وزارت ورزش برای حضور تکواندو در رقابت‌های متعدد کسب سهمیه المپیک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از فدراسیون تکواندو، عصر روز گذشته هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به همراه اصغر رحیمی با حضور در دفتر وزیر ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی دیدار و گفت‌وگو کرد.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو گفت: در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های یک سال اخیر در بخش‌های مختلف، موفقیت تیم‌های ملی مردان، بانوان و پاراتکواندو را ارائه دادیم که مورد توجه سجادی قرار گرفت و وزیر ورزش با حوصله مسائلی که مطرح کردیم را شنید و برای هر کدام راهکاری ارائه داد.

وی افزود: در خصوص تأسیس مرکز آموزش جهانی در تهران و برگزاری دوره‌های بین‌المللی آموزشی که یکی از همین دوره‌ها به میزبانی خانه تکواندو با حضور نزدیک به ۱۵۰ مربی داخلی و خارجی در حال برگزاری است، حضور در استان‌ها با هدف آشنایی با مشکلات تکواندوکاران و بررسی و توسعه امکانات هیئت‌های استانی گزارشی ارائه داده و برخی مسائل و مشکلات را نیز مطرح کردیم.

ساعی با اشاره به شرایط فعلی تیم‌های ملی اظهار کرد: جلسه بسیار خوبی با نفر اول ورزش کشور داشتیم که با تشریح شرایط تیم‌های ملی در مسیر کسب سهمیه المپیک، گزارشی از روند آماده‌سازی تیم‌های ملی، رقابت‌های پیش‌رو به‌خصوص تقویم فشرده رقابت‌های کسب امتیاز ورودی المپیک ارائه و راهکارهای حضور موفق در رقابت‌های فوق و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود بررسی شد.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: وزیر ورزش و جوانان با بیان این‌که رشته‌هایی که قابلیت کسب مدال در المپیک دارند محدود هستند و تکواندو یکی از همین رشته‌ها است، تاکید کرد که تکواندو برای کسب سهمیه باید در رقابت‌های متعددی شرکت کند. بر همین اساس هر گونه حمایت و کمکی که لازم باشد انجام خواهند داد تا بدون دغدغه بتوانیم برنامه خود را اجرایی کرده و روند خوب تکواندو با سرعت بیشتری پیش برود.

وی در پایان گفت: مسیر سخت و دشواری پیش‌رو داریم که امیدوارم با حمایت و کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بتوانیم به بهترین شکل از آن عبور کنیم.

نظر شما