شناسهٔ خبر: 587724 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فراخوان جامعه مدرسين براي حضور پرشور در راهپيمايي روز قدس

صاحب‌خبر - قم / واحد مرکزی خبر/ اجتماعی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس در اطلاعیه ای آحاد مسلمانان را به شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است: روز قدس، یادگار ارزشمند امام خمینی( ره) و روز تجلی وحدت جهان اسلام در برابر رژیم منحوس صهیونیستی است که به مظهر مبارزه با این رژیم و تجدید عهد مسلمانان برای آزادی قدس شریف و یاری مردم مظلوم فلسطین تبدیل شده است.
امروزه جنایات هولناک رژیم جعلی اسرائیل در به خاک و خون کشاندن مردم بی‌دفاع غزه ، به ویژه کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان بی‌گناه ، در حالی صورت می‌گیرد که مجامع بین المللی و بویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد و حکام عرب منطقه از اندک اقدامی برای توقف این جنایات وحشیانه و محکوم کردن رژیم متجاوزصهیونیستی خودداری می‌کنند.
با این همه، مجاهدت جانانه رزمندگان مقاومت اسلامی در غزه و پاسخ دندان شکن آنان به رژیم صهیونیستی سر فصل تازه‌ای از حماسه‌های مسلمانان را علیه دشمنان گشوده است و اکنون موشک‌های مقاومت، قلب رژیم صهیونیستی را هدف می‌گیرد و هراس را بر مناطق صهیونیست‌نشین حاکم ساخته است.
در این اطلاعیه تاکید شده است راهپیمایی روزقدس امسال اهمیت فراوان‌تری دارد و تکلیف امروز همه مسلمانان حراست از آرمان قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است و از این رو شرکت در راهپیمایی امسال با مشت‌های کوبنده، می‌تواند عزم مسلمانان را در نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف به نمایش گذارد.
0002

نظر شما