شناسهٔ خبر: 58747869 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ربیعی: این برد را به مردم رفسنجان تقدیم می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: این برد را از صمیم قلبم با تمام مشکلاتی که پشت سر می گذاریم به مردم رفسنجان تقدیم می‌کنم که قلبا مردم این شهر را دوست دارم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی پس از پیروزی مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: به تیم فولاد و کادر فنی این تیم خسته نباشید می گویم. از درون قلبم برای نماینده فوتبال کشورمان در آسیا و بازی پیش رو آرزوی موفقیت می‌کنم. این برد را از صمیم قلبم با تمام مشکلاتی که پشت سر می گذاریم به مردم رفسنجان تقدیم می‌کنم که قلبا مردم این شهر را دوست دارم.

وی افزود: بازیکنان امروز به عشق مردم رفسنجان تمام تلاش خود را کردند تا یک بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارند. با توجه به تمام مشکلاتی که داشتیم و داریم توانستیم یک بازی بسیار منظمی را از خود به نمایش بگذاریم. همیشه سعی کردم مشکلات تیم را مودبانه و در کمال احترام اعلام کنم. تیم فولاد یکی از تیم‌های بسیار خوب است و ما امروز مقابل یک تیم خوب به پیروزی رسیدیم.

ربیعی در ادامه گفت: فولاد تیمی است که فوتبال بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و ما هم امروز مقابل فولاد حال خوبی را از خودمان نشان دادیم. در ۹۰ دقیقه بازی روی مدار نظم بودیم و توانستیم بازی را به خوبی انجام دهیم. جا دارد همین جا از تیم داوری این دیدار هم تشکر کنم که قضاوت بسیار خوبی داشتند. کاظمی امروز بسیار مسلط و درست قضاوت کرد. در بعضی از دقایق بازی هم سوت آنها به ضرر تیم ما بود اما آنقدر مسلط و نزدیک به صحنه‌های بازی بود، مقتدرانه این بازی را قضاوت کرد. از کاظمی برای قضاوت خوب امروز از او تشکر می کنم.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص حضور تماشاگران پرشور رفسنجانی در ورزشگاه گفت: تنها دلخوشی من و بازیکنانم این روزها دلخوشی مردم رفسنجان است امیدوارم توانسته باشیم که کمی شادی را به آنها هدیه داده باشیم.

وی افزود: بازیکنانم در نیمه دوم توپ و بازی را در اختیار داشتند و مالکیت خوبی داشتیم و موقعیت های خوبی را هم داشتیم اما با توجه به تراکم مدافعان گل گهر سیرجان نتوانستیم از موقعیت ها استفاده لازم را بکنیم و تنها باید از تک موقعیت های خودمان نهایت استفاده را می کردیم. تعداد مهاجم های ما بیشتر بود و طبیعی بود که در ضد حمله ها خطرناک ظاهر شویم. در مجموع بازیکنانم تلاش خود را کردند و به همه آنها خسته نباشید می گویم. اگر بازی را به 2 نیمه تقسیم کنیم یک نیمه باختیم و یک نیمه را بردیم، اما در پایان نتیجه بازی را واگذار کردیم. باید تلاش کنیم تا در بازی های بعدی بتوانیم نتایج بهتری را رقم بزنیم.

زارع در خصوص بعضی از تیم هایی که قدرت بیشتری دارند گفت: بعضی از تیم های استانی هستند که با توجه به باشگاه هایی که دراند در شرایط مطلبوی قرار گرفته اند. بازیکنان من هم مقابل این تیم‌ها کم نمی آورند و تا دقیقه 90 می‌جنگند. ما با اشتباهات فردی گل دریافت می‌باید این اشتباهات را کم کنیم. زمانی که این اشتباهات را کم کردیم توانستیم بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذاریم. این تنها به من زارع که مربی هستم مرتبط نمی شود و من هم روزی می روم و این تیم است که با این بازیکنان می ماند.

وی در ادامه گفت: واقعیت این امر این است که همه تیم ها بعد از بازی می گویند بازی خوبی شاهد بودیم، اما اگر در بازی که بخواهیم ببازیم می بازیم و به راحتی امتیاز را از دست می دهیم. امروز واقعا حقمان باخت نبود. با گلی دریافت کردیم کارمان سخت شد و با انسجام دفاعی گل گهر رو به رو شدیم. ما باید برای بازی‌های بعدی باید اشتباهات خود را برطرف کنیم تا نتیجه خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در خصوص اینکه آیا بازی های جام حذفی برای شما مهم است یا خیر گفت: همه بازی‌ها باید برای تیم مهم باشد حتی بازی های دوستانه، در لیگ برتر امتیاز های بسیار خوبی را جمع کردیم وهمچنان باید این کار را انجام دهیم و از آن طرف هم صد در صد با تمام توان به استقبال جام حذفی می رویم.

زارع در پایان در خصوص اشتباهات بازیکنان خود هم عنوان کرد: اشتباهات فردی در دنیای فوتبال طبیعی است و اگر اشتباهات فردی صورت نگیرد کار برای تیم ها سخت تر می شود. تمام فو.تبالیست های دنیا اشتباه می کنند، ما باید برطرف کنیم و بتوانیم در ادامه عملکرد بسیار خوبی را داشته باشیم. من هم در زمان بازیکنی اشتباهاتی را داشتم من برا همین خیلی در این باره خورده نمی‌گیرم. ما نباید حجمه ها را به سمت بازیکنان که اشتباه کرده اند ببریم، مسئولیت اشتباهات بازیکنان من هستم و من باید کاری کنم که بازیکنان این اشتباهات را انجام ندهند. بازکنی که اشتباه می کند باید این را بداند که همه چیز طبیعی است و در فوتبال رخ می دهد.

وی افزود: بازیکنان امروز روز به عشق مردم رفسنجان تمام تلاش خود را کردند تا یک بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارند با توجه به تمام مشکلاتی که داشتیم و داریم توانستیم یک بازی بسیار منظمی را از خود به نمایش بگذاریم. همیشه سعی کردم مشکلات تیم را مودبانه و در کمال احترام اعلام کنم تیم فولاد یکی از تیم‌های بسیار خوب است و ما امروز مقابل یک تیم خوب به پیروزی رسیدیم.

ربیعی در ادامه در گفت: فولاد تیمی است که فوتبال بسیار خوبی را ارائه می دهد و ما هم امروز مقابل فولاد حال خوبی را از خودمان نشان دادیم در ۹۰ دقیقه بازی روی مدار نظم بودیم و توانستیم بازی را  به خوبی انجام دهیم. جا دارد همین جا از تیم داوری این دیدار هم تشکر کنم که قضاوت بسیار خوبی را داشتند. کاظمی امروز بسیار مسلط و درست قضاوت کرد شاید، در بعضی از دقایق بازی هم صوت آنها به ضرر تیم ما نبود اما آنقدر مسلط و نزدیک به صحنه های بازی بود مقتدرانه این بازی را قضاوت کرد. از کاظمی برای قضاوت خوب امروز از او تشکر می کنم.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص حضور تماشاگران پرشور رفسنجانی در ورزشگاه گفت: تنها دلخوشی من و بازیکنانم این روزها دلخوشی مردم رفسنجان است امیدوارم توانسته باشیم که کمی شادی را به آنها هدیه داده باشیم.

ربیعی در خصوص عملکرد برخی بازیکنان خود عنوان کرد: من به دلیل اینکه هفته گذشته محروم بودم و صادقی در نشست خبری بعد از بازی شرکت کرده بود، باید بعضی از موضوعات را بیان می کرد. رامتین در بعضی از صحنه ها اشتباهاتی را داشت، اما به نظرم یکی از مدافعان خوب پنج سال اخیر فوتبال ایران است. او ۱۹ سال است، که شاگردم بوده و من از داشتن او بسیار خوشحالم. او می‌تواند در بازی آینده به بازی برسد گاهی می‌شود که روز شما نیست و نمی توانید خوب بازی کنید حامد لک امروز خوب بازی کرد و توانست کلین شیت کند.

وی افزود: من از همه بازیکنان تشکر می‌کنم که امروز بازی بسیار خوبی را ارائه دادند و فکر کنم بار دیگر تیمی شدیم که کمترین گل را دریافت کرده‌ایم و کمترین شکست را هم داشتیم. گاهی می شود شکست می‌خوری و نقد می‌شوی که لازم است. در لیگ فوتبال ایران نگه داشتن راندمان تیم کار بسیار سختی است. بازیکنان هم می‌توانند در لیگ نوسان داشته باشند اما در ادامه به بازیکنان خودمان این خودباوری را دادیم که تا برگردند و به روزهای خوب خود برسند. امروز ما فرصت زیادی به فولاد ندادیم و در تمام نبردها توانستیم ضربه اول را بزنیم و با توجه به روند بازی توانستم کاری را که می‌خواهیم انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص نبود شیمبا گفت: نبود شیمبا برای ما بسیار مهم است چرا که شکل بازی کاملاً در مسیر است که من می خواهم من شاهم کم کم مسیر خود را پیدا می‌کند و از این موضوع بسیار خوشحال هستم بازیکنان جوان دیگری هم داریم که بسیار خوب کار می کند ما باید پای این جوانان بایستیم تا وقتی موقعیتی را خراب می‌کنند در ادامه آن را جبران کند.

وی در ادامه گفت: شیمبا حدود سه روز است که اگر نرم دوی خود را آغاز کرده است او در بازی با گل گهر از داخل دچار مصدومیت رباط زانو شد. در حال حاضر دوران مصدومیت خود را طی می‌کند و به جرات می‌توانم بگویم که یک بازیکن کاملاً حرفه‌ای و خوب است. برای ما هم مهمتر از هر چیز سلامتی این بازیکن است، فکر می‌کنم از این هفته بتواند در تمرینات گروهی مس شرکت کند و تمرینات خود را پشت سر بگذارد.

ربیعی در خصوص مشکلات باشگاه رفسنجان اظهار کرد: نتیجه گیری در فوتبال محصول همه اشخاص یک باشگاه است. اگر موفقیت در باشگاه را یک زنجیره حساب کنیم حلقه هشتم آن بازیکنان هستند حلقه نهم مربی است و بقیه آن سایر موارد هستند اگر هر یک از این حلقه ها در زنجیره دچار مشکل شود کل زنجیره دچار اختلال می شود.

وی افزود: من در خصوص مشکلات تیم مس رفسنجان خیلی صحبت کردم و حرف های خودم را هم زده‌ام و تنها دلخوشی‌ام هواداران این تیم هستند. اما این این را صادقانه عرض می‌کنم که روزهای بسیار سختی را پشت سر میگذارم ولی هم بازیکنانم این مسئله را درک می‌کنند و هم مردم خوب رفسنجان که مردم شریفی هستند. از همه مسئولین خواهش می‌کنم که قدر تیم مس رفسنجان را بدانند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره اتفاقات دیروز گفت: در خصوص اتفاقاتی که روز گذشته برای تیم مس رفسنجان افتاده است را توضیح داده‌ام و حرفی دیگر برای گفتن ندارم، اما فقط این را بگویم که مسئله که دیروز برای مس رفسنجان اتفاق افتاد و به مربی ربط دارد و به بازیکن مسئولان خودشان باید در خصوص این موضوع پاسخگو باشند.

ربیعی در پایان در خصوص سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: حدود ۹ سال است که هدایت تیم ملی در دست مربیان خارجی است. به نظر من در داخل کشور مربیان بسیار خوبی داریم که به علم روز دنیا واقف هستند و تجربیات بسیار خوبی هم دارند. ما مربیان با تجربه بسیار خوبی را در لیگ داریم به نظر من امیر قلعه نویی که مربی بسیار بزرگی است و بارها در لیگ قهرمان شده است، یا علی دایی که هم اسطوره فوتبال ایران از داخل و هم از مربیان بزرگ فوتبال است، یا جواد نکونام و یا خود یحیی گل محمدی مربیانی هستند که در لیگ برتر کار می کنند و نتایج بسیار خوبی هم گرفته اند. به نظرم وقت آن رسیده است که تیم ملی را به دست مربیان ایرانی بسپاریم مطمئن هستم که تیم ملی می تواند با مربیان داخلی نتایج بهتری هم کسب کند.

 

 

نظر شما