شناسهٔ خبر: 58746718 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

شکست پرسپولیس برابر هوادار در ورزشگاه آزادی ترکیب پرسپولیس : ترکیب هوادار:

صاحب‌خبر -

شفقنا  – دو تیم فوتبال پرسپولیس و هوادار از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف هم رفتند که بازی با شکست سرخ پوشان به پایان رسید.

به گزارش شفقنا ورزشی ترکیب دو تیم به شرح زیر است:

ترکیب پرسپولیس :

علیرضا بیرانوند، دانیل اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، سعید صادقی، شیخ دیاباته، گئورگی گولسیانی، عیسی آل‌کثیر و محمد عمری

ترکیب هوادار:

محمدرضا خالدآبادی، مرتضی منصوری، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، حسین صادقی، مسعود شجاعی، سپهر روزی‌طلب، محمدمهدی مهدی‌خانی، بابک مرادی، محمد چهارمحالی و محمدجواد محمدی

 کارت زرد:

پرسپولیس: اسدبیگی دقیقه 35 – سروش رفیعی دقیقه 1+90

هوادار: مسعود جاعی دقیقه ۷۱

شرح گل:

پرسپولیس ۰ – هوادار ۱ (محمدجواد محمدی – دقیقه ۸۸): اشتباه فرشاد فرجی باعث شد تا محمدی در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و ضربه نهایی خود را به قعر دروازه پرسپولیس بفرستد تا در عین ناباوری، هوادار از پرسپولیس پیش بیفتد.

شرح بازی در نیمه اول:

دقیقه ۱۸: حرکت بازیکنان پرسپولیس از سمت راست با پاس عیسی آل‌کثیر از سمت راست همراه شد و در شرایطی که دانیال فرصت گلزنی داشت، توپ را رها کرد تا دیاباته ضربه را بزند اما مدافع هوادار این توپ را قطع کرد. دقیقه ۲۰: شوت از راه دور صائب محمدی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.دقیقه ۲۱: پس از کنترل محمد عمری، شیخ دیاباته سرضرب توپ را به سمت دروازه زد که این توپ تبدیل به گل نشد.دقیقه ۲۹ / بابک مرادی ضد حمله سریعی را برای تیم هوادار شکل داد و توپ را به سمت راست رساند که ضربه حسین صادقی را گولسیانی بلوکه کرد تا توپ برگشت پیدا کند.دقیقه ۳۱ / شیخ دیاباته دچار مصدومیت و بازی برای دقایقی متوقف شد تا به وضعیت مهاجم اهل مالی سرخ ها رسیدگی شود.دقیقه ۳۴ / شیخ دیاباته پس از دقایقی با سر بانداژ شده بلند شد تا به بازی ادامه بدهد. دقیقه ۳۷: شوت گئورگی گولسیانی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم و به شکلی خطرناک به بیرون رفت. دقیقه ۴۵: توپ گیری و حرکت پا به توپ محمد عمری از میانه زمین تا محوطه جریمه هوادار در نهایت با پاس او تبدیل به موقعیت برای دیاباته شد که ضربه این بازیکن به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

 

شرح بازی در نیمه دوم:

دقیقه ۴۸ / بازیکنان پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی شدند که دانیال اسماعیلی فر ارسال را انجام داد و گولسیانی ضربه سر زد ولی محمدرضا خالد آبادی توپ را مهار کرد. دقیقه ۵۸: ارسال مهدی ترابی از روی نقطه کرنر به شکلی خطرناکی با دفع دروازه بان دوباره راهی کرنر شد. دقیقه ۶۶ / بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ صاحب کرنر شدند که ارسال مهدی ترابی را محمدرضا خالد آبادی با یک مشت دور کرد. دقیقه ۶۸ / این بار بازیکنان پرسپولیس در سمت راست صاحب ضربه ایستگاهی شدند که ضربه سر دانیال اسماعیلی روی ارسال مهدی ترابی به بالای دروازه هوادار رفت. دقیقه ۷۶ / فرشاد فرجی ارسال بلندی را انجام داد که اگر شیخ دیاباته توپ را کنترل می کرد، موقعیت مناسبی برای پرسپولیس ایجاد می شد ولی این بازیکن باز هم موفق نشد توپ را مهار کند. دقیقه ۷۸ / محمد عمری که در تلاش بود از مدافع هوادار عبور کند، در محوطه جریمه نقش بر زمین شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. دقیقه ۸۳ / سروش رفیعی پاس در عمق زیبایی را برای لئاندرو پریرا ارسال کرد ولی این بازیکن برزیلی که به نظر می رسد از لحاظ بدنی آماده نیست، به این توپ نرسید. دقیقه ۸۶ / وحید امیری ارسال را از سمت چپ انجام داد و در شلوغی محوطه جریمه و در حالی که چند بازیکن روی زمین افتاده بودند، توپ به مرتضی پورعلی گنجی رسید که ضربه عجیب این بازیکن، عرض زمین را طی کرد و به بیرون رفت. دقیقه ۸۹ / در حالی که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند خطا روی محمد عمری شکل گرفته، داوری به ادامه بازی رای داد و در ادامه مسابقه روی اشتباه عجیب فرشاد فرجی، این جواد محمدی بود که با یک ضربه ساده، حساب کار را یک بر صفر کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما