شناسهٔ خبر: 58744290 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پرسپولیس تهران صفر هوادار یک/شوک به قرمز ها در ورزشگاه آزادی

تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و هوادار در یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ از رقابت های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی تیم فوتبال پرسپولیس تهران و هوادار از ساعت 16:30 دقیقه به مصاف هم رفتند.

حسن اکرمی این دیدار را قضاوت می کند.

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس تهران:
علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، محمد عمری، سعید صادقی، شیخ دیاباته و عیسی آل‌کثیر

ترکیب تیم فوتبال هوادار تهران:
محمدرضا خالد آبادی، فریبرز گرامی، مرتضی منصوری، مهدی عبدی، مسعود شجاعی، حسین صادقی، محمدمهدی مهدی‌خانی، سپهر روزی‌طلب، محمد چهارمحالی، بابک مرادی، محمدجواد محمدی

بازی با سوت داور آغاز شد.

دقایق حساس بازی :

دقیقه ۱۸: حرکت بازیکنان پرسپولیس از سمت راست با پاس عیسی آل‌کثیر از سمت راست همراه شد و در شرایطی که دانیال فرصت گلزنی داشت، توپ را رها کرد تا دیاباته ضربه را بزند، اما مدافع هوادار این توپ را قطع کرد.
دقیقه ۲۰: شوت از راه دور صائب محمدی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.
دقیقه ۲۱: پس از کنترل محمد عمری، شیخ دیاباته سرضرب توپ را به سمت دروازه زد که این توپ تبدیل به گل نشد.
دقیقه ۳۷: شوت گئورگی گولسیانی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم و به شکلی خطرناک به بیرون رفت.
دقیقه ۴۵: توپ گیری و حرکت پا به توپ محمد عمری از میانه زمین تا محوطه جریمه هوادار در نهایت با پاس او تبدیل به موقعیت برای دیاباته شد که ضربه این بازیکن به شکلی خطرناک به بیرون رفت.
دقیقه ۴۸: ارسال زیبای دانیال اسماعیلی‌فر با ضربه سر گولسیانی همراه شد که دروازه‌بان به زیبایی این توپ را برگرداند.
دقیقه ۵۸: ارسال مهدی ترابی از روی نقطه کرنر به شکلی خطرناکی با دفع دروازه بان دوباره راهی کرنر شد.
دقیقه ۶۶: بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ صاحب کرنر شدند که ارسال مهدی ترابی را محمدرضا خالد آبادی با یک مشت دور کرد.
دقیقه ۶۸: این بار بازیکنان پرسپولیس در سمت راست صاحب ضربه ایستگاهی شدند که ضربه سر دانیال اسماعیلی روی ارسال مهدی ترابی به بالای دروازه هوادار رفت.
دقیقه ۷۲: مهدی ترابی توپ را از بازیکنان هوادار گرفت و به محمد عمری داد. در حالی که بازیکنان پرسپولیس در موقعیت مناسبی قرار داشتند تا به گل برسند، اصرار محمد عمری به دریبل زدن بازیکن مقابل باعث شد فرصت از دست برود.
دقیقه ۷۶:فرشاد فرجی ارسال بلندی را انجام داد که اگر شیخ دیاباته توپ را کنترل می‌کرد، موقعیت مناسبی برای پرسپولیس ایجاد می‌شد، ولی این بازیکن باز هم موفق نشد توپ را مهار کند.
دقیقه ۷۸:محمد عمری که در تلاش بود از مدافع هوادار عبور کند، در محوطه جریمه نقش بر زمین شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.
دقیقه ۸۳:سروش رفیعی پاس در عمق زیبایی را برای لئاندرو پریرا ارسال کرد، ولی این بازیکن برزیلی که به نظر می‌رسد از لحاظ بدنی آماده نیست، به این توپ نرسید.
دقیقه ۸۶: وحید امیری ارسال را از سمت چپ انجام داد و در شلوغی محوطه جریمه و در حالی که چند بازیکن روی زمین افتاده بودند، توپ به مرتضی پورعلی گنجی رسید که ضربه عجیب این بازیکن، عرض زمین را طی کرد و به بیرون رفت.
دقیقه ۸۹: در حالی که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند خطا روی محمد عمری شکل گرفته، داوری به ادامه بازی رای داد و در ادامه مسابقه روی اشتباه عجیب فرشاد فرجی، این جواد محمدی بود که با یک ضربه ساده، حساب کار را یک بر صفر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما