شناسهٔ خبر: 58741567 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حماس: رژیم صهیونیستی به دنبال اشغال بخش‌هایی از مسجدالأقصی است

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد که کابینه جدید رژیم صهیونیستی به دنبال اشغال قدس و کرانه باختری و تحمیل واقعیت ساختگی و غیر قابل تغییر برای فلسطینیان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی حماس گفت که اراده ملت فلسطین هرگز نخواهد شکست و این ملت به دفاع از حقوق، سرزمین و آینده خود ادامه خواهد داد.

العاروری گفت که جنگ، نبرد و مأموریت مقدس ما تا زمانی که قدس در اشغال صهیونیست‌هاست، ادامه دارد.

وی افزود که ملت فلسطین در آستانه نبرد مقدس راهبردی و مهم قرار دارد و شرایط بین‌المللی نیز برای آن مهیاست و ما برای جهاد، مقاومت، شهادت و پیروزی بر دشمن در تمامی میادین عهد بسته‌ایم.

بنابر گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، العاروری همچنین به غزه که در نتیجه مقاومت آزاد شد و همچنان به خاطر قدس و مسجدالأقصی و همه فلسطینیان می‌جنگد، درود فرستاد و افزود که کابینه جدید رژیم صهیونیستی کاملا متفاوت و دارای ساختاری جنایتکارانه است که به جامعه جهانی و روابط بین‌الملل اعتنایی ندارد.

وی هشدار داد که کابینه رژیم اشغالگر تنها به یک چیز اهتمام دارد و آن اشغال کامل قدس و کرانه باختری و تحمیل واقعیت‌های ساختگی غیر قابل تغییر بر فلسطینیان است.

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین گفت که کابینه جنایتکاران برای اجرای طرح‌های تشدید حملات و جنایت با هدف کوچاندن فلسطینیان مصمم و معتقد است که اسرائیل یعنی کرانه باختری و از اینرو برای آن‌ها کرانه باختری مهم‌تر از تل‌آویو، الجلیل و النقب است.

وی تصریح کرد که رژیم اشغالگر به دنبال اشغال بخش‌هایی از مسجدالأقصی و کوچاندن ساکنان قدس از محله‌های خود و انتقال یک میلیون شهرک‌نشین به کرانه باختری و رهایی از فلسطینیان اراضی اشغالی ۴۸ از طریق تخریب خانه‌ها و سلب هویت و شناسنامه‌های آن‌هاست.

العاروری همچنین بر ضرورت وحدت همگان بر اساس یک دیدگاه ملی راهبردی مقاومت در برابر اشغالگران با استفاده از ابزارهای ممکن تأکید کرد.

پایان پیام/م

نظر شما