شناسهٔ خبر: 58735410 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی پایتخت امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

معاون عمليات پليس راهور تهران گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب داراى بار ترافيكى است.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ محمد رازقی در خصوص وضعيت ترافيکي معابر بزرگراهی پايتخت در صبح بیست و چهارم بهمن اظهار كرد: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک داشتیم ، شاهد حجمبالای ترددها و شروع ترافیک بدلیل شروع لغزندگی معابربدلیل بارش برف در معابر شهر تهران بودیم.

 

سرهنگ رازقی ادامه داد : بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد ، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از حدود شهید ستاری ، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک می باشند .

 

وی افزود : بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از شهید صیاد ، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بارترافیکی هستیم.

 

سرهنگ رازقی گفت : بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد ، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع شهید حکیم تا شهید همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

 

وی گفت : موتورسواران از تردد در معابر و در این شرایط بارانی و برفی و جدا خودداری نمایند چرا که این وسیله نقلیه در اینشرایط به شدت ناایمن و خطرناک است و با کوچکترین لغزندگی به سرعت از کنترل خارج شده و واژگون می شود ./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما