شناسهٔ خبر: 67293534 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتخاب مشاوران ترافیک برای مطالعات محلی منطقه‌ای در تهران

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: مشاوران ترافیک برای مطالعات محلی منطقه‌ای در اجرای طرح‌های شهری در هر منطقه شهرداری تهران، انتخاب می‌شوند.

صاحب‌خبر -

انتخاب مشاوران ترافیک برای انجام مطالعات محلی منطقه‌ای در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نخستین جلسه هم اندیشی مباحث مطالعاتی حوزه حمل و نقل و ترافیک تهران با حضور مهندسان مشاور و صاحب‌نظران بخش خصوصی در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران برگزار شد.

شهریار افندیزاده گفت: در این نشست مقرر شد تا مشاوران ترافیک برای انجام مطالعات محلی منطقه‌ای از طریق فراخوان عمومی انتخاب شوند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با اشاره به طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، بررسی ایجاد خط قطار سبک شهری یا ترموا در تهران و مطالعات ریلی و طرح جامع برقی سازی وسایر طرح‌های کلان شهر تهران، از مهندسان مشاور خواست، به مطالعه مکان‌یابی نقاط مناسب برای احداث ایستگاه‌های شارژ خودرو برقی بپردازند.

در ادامه مهندسان مشاور نیز درباره بازنگری در فرآیند نظام واگذاری انتخاب مشاور، تعریف مطالعات فرامنطقه‌ای در اجرای طرح‌های شهری توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، اجرای مصوبه ارتقاء ایمنی معابر شهری، توجه به موضوعات شهر انسان محور در اجرای طرح‌های شهری دیدگاه هایشان را مطرح کردند.­

نظر شما