شناسهٔ خبر: 58731588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به علت بدهی

بدهی مانع حضور تیم مس رفسنجان در هتل

به علت بدهی ، تیم فوتبال مس رفسنجان اجازه حضور در هتل نیافت، ربیعی عذرخواهی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان پس از بازگشت از تمرین به هتل، با عدم دریافت کلید‌های اتاق خود مواجه و در لابی هتل سرگردان شدند، بدهی باشگاه مس علت عدم سرویس دهی این هتل به تیم مس بود.
سرمربی مس رفسنجان درباره راه ندادن این تیم به هتل محل اقامتش به علت بدهی گفت: امروز بعد از تمرین و در حالی که بازیکنان عرق کرده بودند، در هتل جلویشان را گرفتند. بازیکن مس یک‌ساعت با بدن عرق کرده در لابی هتل معطل ماند. خواهش کردم که در اتاق‌ها را حداقل باز کنید که بازیکن من فقط برود دوش بگیرد.
وی افزود: امروز تیم بازی دارد خدا می‌داند مسؤولان هتل را مقصر نمی‌دانم. با مدیران قبلی و فعلی بار‌ها صحبت کردم صحبت‌ها و استناد‌های آنان را شنیدم هرکدام منطق دارند همه این‌ها را یک ماه پیش گفتم اینجا عرضه و تقاضا با هم نمی‌خواند این همه رشته‌های ورزشی هست بازتاب دارد و در بدنه تیم تأثیر می‌گذارد.
سرمربی تیم مس رفسنجان ضمن عذر خواهی از اتفاق روی داده گفت:مس رفسنجان خودش را رساند به اینکه خودش را به تیم‌های معتبرو قطب کشور نزدیک کند اینجا دلسوزی و حمایت می‌خواهد.
ربیعی تک و تنها کاری نمی‌تواند کند چقدر استان در کشور داریم که طالب این هستند که تیم در لیگ برتر داشته باشند، اما این شهرستان در چندین رشته ورزشی آقایان و بانوان تیم در لیگ برتر دارد.
ربیعی بیان کرد: تمام تقصیر باخت هفته گذشته برای محمد ربیعی است من سرمربی شدم که نتایج و مسؤولیت تیم را بر عهده بگیرم ، اگر حرفی می‌زنم از سر دلسوزی است، گذر زمان و تجریبه ثابت کرده این تیم اگر در مسیر درستی نرود ظرف دو، سه سال آینده به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند که برای همه تیم‌ها صدق می‌کند.

نظر شما