شناسهٔ خبر: 58712053 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

بین الملل

 ترودو: یک شیء ناشناس در شمال کانادا سرنگون شد

ارتش آمریکا اعلام کرد که یک شیء پرنده ناشناس را در آسمان شمال کانادا شناسایی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از اسپوتنیک، فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی (NORAD) ارتش آمریکا بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای این خبر را منتشر کرد اما به جزئیات بیشتری درباره ماهیت این شیء پرنده اشاره نکرد.

این بیانیه افزود: هواپیمای ارتش در حال حاضر در ایالات آلاسکای آمریکا و کانادا در حال عملیات برای پشتیبانی از فعالیت‌های این فرماندهی است.

در این بیانیه آمده است: ما تایید می‌کنیم که یک شیء پرنده ناشناس در ارتفاع بالا بر فراز شمال کانادا را شناسایی کرده‌ایم. ما نمی‌توانیم جزئیات فعالیت‌هایمان را ارائه کنیم.

ارتش آمریکا اعلام کرد: فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی در یک یا هر سه منطقه تحت فعالیت این فرماندهی عملیات‌های مداومی را برای دفاع از شمال آمریکا انجام می‌دهد.

 ترودو: یک شیء ناشناس در شمال کانادا سرنگون شد

 جاستین ترودو نخست وزیر کانادا اعلام کرد که به دستور وی جنگنده آمریکایی یک شیء ناشناس را که در شمال کانادا رویت شده بود، ساقط کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از آسوشیتدپرس، ترودو بامداد یکشنبه در توئیتی نوشت: دستور دادم یک شیء ناشناس که حریم هوایی کانادا را نقض کرده بود، ساقط شود.

وی افزود: فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی (NORAD) ارتش آمریکا این شیء را بر فراز یوکان سرنگون کرد. هواپیماهای کانادا و آمریکا به پرواز درآمدند و یک جنگنده اف-۲۲ آمریکا با موفقیت به سمت این شیء آتش گشود.

این سومین شیء پرنده‌ای است که در دو هفته گذشته وارد حریم هوایی آمریکای شمالی شده و ساقط می‌شود.

ترودو در توئیت دیگری نوشت: با جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا گفت‌وگو کردم. نیروهای کانادا بقایای این شیء را پیدا و تحلیل خواهند کرد. از فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی (NORAD) ارتش آمریکا سپاسگزارم که مراقب شمال آمریکاست.

لبیبی,زندگینامه لبیبی,بیوگرافی لبیبی بیوگرافی لبیبی
رضا دهدار,بیوگرافی رضا دهدار,تصاویر رضا دهدار بیوگرافی رضا دهدار

نظر شما