شناسهٔ خبر: 58705093 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کرمانشاهی‌ها با حضوری با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن به وظیفه خود عمل کردند/ وظیفه مسؤولان در قبال مردم انقلابی

مردم کرمانشاه امروز مسؤولیت شناسی خود را با حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به جا آوردند، علی‌رغم تمامی مشکلات و کاستی‌ها در کشور به‌خصوص در این استان،با حضور خود نشان دادند که پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند و حال این مسؤولین‌اند که باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امروز مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمانشاه و همزمان با سراسر کشور برگزار شد. باوجودیکه ساعت برنامه از ۱۰ صبح بود، اما مردم غیور کرمانشاه از ساعات اولیه در محل راهپیمایی حاضر شدند به نحوی که مسیر راهپیمایی از یک ساعت قبل‌تر تکمیل شد و ۲۲ بهمن تماشایی را رقم زدند.

علی‌رغم تمامی مشکلات و کاستی‌ها در کشور به‌خصوص در کرمانشاه، اما مردم با حضور خود نشان دادند که پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند و حال این مسؤولین‌اند که باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

خبرنگار فارس در حاشیه این راهپیمایی به سراغ تعدادی از مسئولین رفت تا از آنان بپرسد چگونه پاسخگوی محبت مردم خواهند بود.

محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سالگرد فجر انقلاب و تقدیر از مردم شریف و با عزت کرمانشاه، اظهار کرد: جمعیت عظیم امروز نشان داد که مردم از نقلاب و ایران حمایت خواهند کرد.

وی افزود: با پیگیری‌های که طی ۱۰ ماه صورت گرفت، مجوز احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی به ارزش ۳۵۰ میلیون یورو مصوب و بزودی کلنگ زنی خواهد شد.

رشیدی ادامه داد: این نیروگاه علاوه بر ایجاد اشتغال برای استان، زیرساخت برق و انرژی صنایع بعدی را نیز مستحکم می‌کند.

دبیر هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه امیدواریم در صنایع دیگری همچون فولاد سرمایه‌گذاری شکل بگیرد، تصریح کرد: ملت ایران همواره ثابت کرده‌اند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند و ما بعنوان نماینده که وظیفه قانون‌گذاری و نظارت بر قانون را داریم، در کنار مردم برای رفع مشکلات قدم برخواهیم داشت؛ از دولت نیز می‌خواهیم رفع مشکلات معیشتی مردم را در اولویت قرار دهد.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: حضور پرشکوه امروز مردم نشان داد که وحدت بی مثالی بین مردم، مسؤولین و نظام برقرار است که به سهم خود از مردم شریف کرمانشاه سپاسگذارم.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم گام دوم انقلاب که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است را محکم برداشته و در کنار مردم باشیم، افزود: باید با خدمت‌رسانی اثبات کنیم که در کنار مردم هستیم، الحمدلله مجموعه مدیریت شهری توان خود را برای خدمت رسانی بکار گرفته است و برنامه‌های خوبی را در دست اجرا دارد که ان شاءالله ثمره آن را مردم عزیز کرمانشاه خواهند چشید.

پوریا فخری، رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس ضمن تقدیر از حضور با صلابت مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: مجموعه شورای شهر و شهرداری نقش مهمی در افزایش سرمایه اجتماعی مردم دارد که قطعا باید خدمات را گسترش دهیم، لذا به مردم عزیز کرمانشاه قول می‌دهیم توان خود را برای آرامش و آسایش آنان بکار گیریم.

روسای شورای صنعت آب، برق و گاز نیز بصورت جداگانه در گفت و گو با خبرنگار فارس وعده دادند که با افزایش سطح خدمات‌رسانی، زمینه آرامش شهروندان را فراهم کنند.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، مسئول دیگری بود که به تور خبرنگار فارس خورد. وی ضمن تقدیر از حضور مردم، اظهار کرد: بعنوان سرباز انقلاب و به نمایندگی از مجموعه انتظامی عرض می‌کنم که وظیفه ما دفاع از جان، مال و ناموس مردم است و در این راستا از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

جاویدان ادامه داد: شهادت همکاران ما در کشور خود گواه این است که پای اقتدار نظام، آرامش و آسایش مردم ایستاده ایم.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در پایان برای برهم زنندگان امینت مردم خط و نشان کشید و گفت: پلیس در برخورد با جرائم بخصوص کسانی که با جان و امنیت مردم بازی می‌کنند مماشاتی نخواهد داشت که در این راستا می‌توان به افزایش چند برابری کشفیات مواد مخدر، سلاح، دستگیری سارقان و اوباش اشاره کرد.

سردار کیاست سپهری فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: دشمنان این مرز و بوم فکر می کنند با قاچاق سلاح و کالا می‌توانند امنیت جانی و اقتصادی کشور را برهم ریزند، اما بدانند که سربازان همیشه بیدار مرزبانی، ضمن صیانت از حدود مرزی ایران، مقابله‌ای جدی با قاچاق سلاح، سوخت و کالا خواهند داشت.

وی افزود: مرزبانی علاوه بر حفظ حدود مرزی، در مقابله با قاچاق اهتمامی جدی دارد تا امنیت روانی، جانی و اقتصادی مردم را تامین کند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

پایان پیام/پ

نظر شما