شناسهٔ خبر: 58687451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خراسان جنوبی

بهره برداری از 29 طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی در بخش دستگردان

خبرگزاری صدا و سیما

گازرسانی به 23 روستا ، بهره برداری از 5 طرح راهداری و یک طرح آموزشی در بخش دستگردان طبس در دهمین روز از دهه فجر آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، در دهمین روز از ایام دهه فجر، با حضور عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ،  ۲۹ طرح و پروژه به ارزش ۱۴۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان آغاز شد. 
در حوزه راه ، 5 طرح با هزینه  ۲۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که شامل لکه گیری و روکش مسافرت سه راهی جعفری - رباط خان - سه راهی یزد با اعتبار ۸ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان به طول ۲۱ کیلومتر، لکه گیری و روکش آسفالت گرم محور‌های طبس-اصفهان و طبس-یزد با اعتبار ۹ میلیارد تومان به طول ۹ کیلومتر، روکش آسفالت حفاظتی محور شریانی طبس-اصفهان با اعتبار ۳ میلیارد تومان به طول ۶ کیلومتر، عملیات تبدیل آبنما به پل محور طبس - بردسکن با اعتبار ۵ میلیارد تومان ۱۲ ردیف باکس ۲ متری، اصلاح هندسی و تبدیل آبنما به پل محور طبس - عشق آباد با اعتبار ۳ میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان است.

همچنین گاز رسانی به ۲۳ روستای زیر ۲۰ خانوار جمعیت بخش دستگردان به مبلغ ۱۱۲ میلیارد تومان و کلنگ‌زنی ساختمان اداره گاز شهر عشق آباد با اعتبار ۹ میلیارد تومان نیز انجام شد. 

 مدرسه یک کلاسه روستای بژدغر دستگردان نیز با زیربنای ۵۵ متر مربع و اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیدو 

 

نظر شما