شناسهٔ خبر: 58672345 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با ورود دستگاه قضایی

رفع مشکل ۱۶۵ واحد تولیدی در استان گلستان

رییس کل دادگستری استان گلستان از رفع مشکل ۱۶۵ واحد تولیدی با کمک دستگاه قضایی در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: در ۱۰ ماه گذشته تعداد ۲۹۷ هزار و ۲۷۰ فقره پرونده به محاکم دادگستری‌های این استان وارد که ۲۹۳ هزار و ۶۶۶ فقره نیز در این مدت از دادگاه‌ها خارج شده است.


وی ادامه داد: میانگین رسیدگی به پرونده‌ها در دادسرا‌ها ۴۵ روز، دادگاه‌های بخش ۶۹ روز دادگاه‌های کیفری دو ۷۷ روز، دادگاه‌های خانواده ۸۲ روز، دادگاه‌های تجدید نظر ۸۸ روز و دادگاه‌های انقلاب ۱۲۴ روز بوده است.

رییس کل دادگستری گلستان تصریح کرد: در این مدت ۳۴۱ درخواست به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان وارد شده که ۱۶۵ مورد منتج به رفع مشکل شده است.

آسیابی با اشاره به اینکه یک هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی و ۲۳ شهرک صنعتی در استان داریم، گفت: در این مدت ۱۶۶ واحد را شخصا بازدید کردم و تمام شهرک‌های صنعتی را دوبار بازدید کردیم.

وی اضافه کرد: در این مدت ۳۴۱ مورد درخواست به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان ارسال شده و ۱۶۵ مورد منتج به رفع مشکل شد.

رییس‌کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: ۱۶۶ واحد تولیدی را شخصا بازدید و هر ۲۳ شهرک صنعتی را هر کدام دو بار بازدید کردیم و ۶۵ جلسه اقتصاد مقاومتی در این مدت برگزار شد.

آسیابی تاکید کرد: در این راستا ۵۹ فقره حکم به نفع واحد‌های تولیدی در راستای بازگشت سود و جریمه مازاد صادر شد و همچنین ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مطالبات بانک‌ها از واحد‌های تولیدی نیز وصول شد.


نظر شما