شناسهٔ خبر: 58668360 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قدرت کهکشانی‌ها فراعنه را مغلوب کرد/ رئال و الهلال در فینال جام باشگاه‌های جهان

تهران- ایرنا- تیم فوتبال رئال مادرید با کسب برتری قاطع برابر نماینده مصر جواز حضور در فینال جام باشگاه‌های جهان را به دست آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شب با برگزاری دیدار دو تیم الاهلی مصر و رئال مادرید اسپانیا در شرایطی پیگیری شد که پیش از این بازی، تیم فوتبال الهلال عربستان به عنوان یکی از فینالیست‌های این رقابت‌ها مشخص و معرفی شده بود.

دو تیم در دقایقی از بازی شانس‌هایی برای گلزنی داشتند اما در اواخر نیمه نخست وینیسیوس در دقیقه ۴۲ با استفاده از اشتباه مدافع الاهلی خود را در موقعیت گلزنی قرار داد و با یک ضربه چیپ رئال را پیش انداخت.

قدرت کهکشانی‌ها فراعنه را مغلوب کرد/ رئال و الهلال در فینال جام باشگاه‌های جهان

در ابتدای نیمه دوم، فدریکو والورده گلی دیگر را برای شاگردان کارلو آنچلوتی به ثمر رساند تا کهکشانی‌ها قدرت خود را به فراعنه دیکته کنند، در دقیقه ۶۴ این بازی و پس از خطای بازیکنان رئال بر روی حسین شحات داور نقطه پنالتی را نشان داد که علی معلول موفق شد دروازه رئال را باز کند. با این گل امیدها در اردوی نماینده مصر زنده شد اما کمک‌داور ویدئویی به کمک رئال آمد تا خطای صورت گرفته بر روی وینیسیوس پنالتی تشخیص داده شود، هر چند ضربه پنالتی لوکا مودریچ به گل تبدیل نشد.

شاگردان آنجلوتی که می‌خواستند با اقتدار راهی فینال شوند در وقت‌های اضافه این دیدار ۲ بار دیگر به گل رسیدند و رودریگو و آریباس نام خود را در بین گلزنان این دیدار ثبت کردند.

قدرت کهکشانی‌ها فراعنه را مغلوب کرد/ رئال و الهلال در فینال جام باشگاه‌های جهان

با این نتیجه رئال مادرید به فینال رقابت جام باشگاه‌های جهان راه یافت و روز شنبه باید برابر الهلال عربستان به میدان بروند. الاهلی مصر هم در دیدار رده‌بندی باید به مصاف فلامینگو برزیل برود.

گفتنی است این مسابقات با حضور ۷ تیم رئال‌مادرید اسپانیا، فلامینگو برزیل، وداد کازابلانکا مراکش (میزبان)، الاهلی مصر، اوکلند نیوزلند، سیاتل‌ساندرز آمریکا و الهلال عربستان در حال برگزاری است. رئال مادرید با ۴ عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

نظر شما