شناسهٔ خبر: 58651594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دادستان کرمانشاه:

به زودی زندانیان مشمول عفو رهبری در کرمانشاه آزاد می‌شوند 

فاطمه احمدیان

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از آغاز بررسی پرونده زندانیان زندانهای کرمانشاه که مشمول عفو رهبری شده‌اند، به منظور آزادی آنان خبر داد. 

صاحب‌خبر -

شهرام کرمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اعلام عفو گسترده زندانیان از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: با پیشنهاد رئیس قوه قضائیه و موافقت مقام معظم رهبری در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد رجبیه، تعداد زیادی از زندانیان شامل عفو عمومی شدند. 

وی با بیان اینکه عفو پدرانه مقام معظم رهبری شادی گسترده‌ای را در بین زندانیان به همراه داشته، افزود: به منظور آزادی هر چه زودتر زندانیان مشمول عفو، بررسی پرونده آنان را در کرمانشاه آغاز کرده‌ایم. 

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: باتوجه به اینکه عفو رهبری شامل بخشی از زندانیان اغتشاشات اخیر هم خواهد شد، بنابراین پرونده زندانیانی که در این اغتشاشات براثر تبلیغات سوء شبکه‌های معاند و دشمنان انقلاب اسلامی حضور پیدا کرده بودند و اکنون متنبه شده‌اند نیز بسته خواهد شد. 

وی با بیان اینکه پس از انجام بررسی‌ها آمار دقیق زندانیانی که در استان مشمول عفو رهبری شده‌اند اعلام خواهد شد، گفت: در این راستا یک کارگروه متشکل از تعدادی از قضات استان تشکیل شده و هم اکنون در زندانها مشغول بررسی پرونده زندانیان هستند. 

کرمی در پایان اعلام کرد: دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه آمادگی دارد تا به محض مشخص شدن زندانیانی که مشمول عفو شده‌اند آنها را آزاد کند تا به آغوش گرم خانواده بازگردند.

انتهای پیام

نظر شما