شناسهٔ خبر: 58645978 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تریلری ۹ دقیقه‌ای از بازی Star Wars Jedi: Survivor منتشر شد

کاوش در یک سیاره جدید / gameranx

صاحب‌خبر -

بدون شک نسخه جدید بازی جنگ ستارگان جدای را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ دانست و اکنون تریلری جدیدی از Star Wars Jedi: Survivor منتشر شده است.

استودیو ریسپاون سعی کرده که توسعه بازی Star Wars Jedi: Survivor در فضای آرام و بدون حاشیه جلو ببرد. به همین خاطر تاکنون جزئیات زیادی از دنباله جنگ ستارگان جدای با طرفداران به اشتراک گذاشته نشده است. ساعاتی پیش اما سایت IGN یک تریلر ۹ دقیقه‌ای از بازی منتشر کرده که کل کستیس را هنگام کاوش یک سیاره جدید نشان می‌دهد. 

در این تریلر سفینه کل دچار مشکل شده و او به دنبال کمک برای تعمیر آن است. جدا از کاوش این سیاره جدید، ما همچنین دوباره شانس تماشای مبارزات کل کستیس را داریم. به نظر می‌رسد که این بخش از بازی همچنان سخت و چالش‌ برانگیز خواهد بود. شما میتوانید تریلر ۹ دقیقه‌ای منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

در Star Wars Jedi: Survivor، بازیکنان به کَل کستیس خواهند پیوست که از تعقیب بی امان امپراطوری برای شکار شوالیه‌های جدای باقی مانده در کهکشان، در حال فرار هست. باید اشاره کنیم که ریسپاون روی دو پروژه دیگر از جنگ ستارگان نیز کار می‌کند که اولی یک شوتر اول شخص و دومی یک بازی استراتژیک است.

Star Wars Jedi: Survivor با چند هفته تاخیر و در تاریخ ۸ اردیبهشت برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی به بازار منتشر خواهد شد.

ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

تریلری ۹ دقیقه‌ای از بازی Star Wars Jedi: Survivor منتشر شد - ویجیاتو تریلری ۹ دقیقه‌ای از بازی Star Wars Jedi: Survivor منتشر شد - ویجیاتو gameranx

نظر شما