شناسهٔ خبر: 58629547 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بی‌سیم واکی‌تاکی شیائومی 2S عرضه شد

Xiaomi Walkie Talkie S2 دارای بدنه باریک ۱۵ میلی‌متری و وزن ۱۳۰ گرمی است و به صفحه‌نمایش رنگی ۱.۷ اینچی برای نمایش اطلاعات مجهز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی گاهی اوقات محصولات جدید زیادی را با نام تجاری خود وارد بازار چین می‌کند، این محصولات شامل ماشین لباسشویی، سرخ‌کن، هود آشپزخانه می‌‎شود. اخیراً نیز این شرکت یک بی‌سیم واکی‌تاکی جدید در این کشور عرضه کرده است که Xiaomi Walkie Talkie 2S نام دارد؛ این محصول ویژگی‌های قابل‌توجه زیادی دارد.

Xiaomi Walkie Talkie S2 دارای بدنه باریک ۱۵ میلی‌متری و وزن ۱۳۰ گرمی است و به صفحه‌نمایش رنگی ۱.۷ اینچی برای نمایش اطلاعات مجهز شده است. این دستگاه از درگاه USB Type-C پشتیبانی می‌کند که می‌توان با استفاده از آن باتری گجت را شارژ کرد. محصول یادشده گواهینامه IP54 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

بی‌سیم Xiaomi Walkie Talkie S2 از یک بلندگوی ۳۶ میلی‌متری برای تجربه صدای واضح و بلند استفاده می‌کند و دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است که با استفاده از آن می‌توان هدفون خود را به واکی‌تاکی متصل کرد. این گجت تا ۸۰ کانال سفارشی را علاوه بر محبوب‌ترین ۲۰ کانال راه دور ارائه می‌دهد و فرکانس هر کانال سفارشی ممکن است به صورت جداگانه تنظیم شود. بی‌سیم جدید شیائومی امکان برقراری تماس در مناطق شهری را تا فاصله پنج کیلومتری فراهم می‌کند.

بی‌سیم Xiaomi Walkie Talkie S2 با قیمت ۴۴ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

نظر شما