شناسهٔ خبر: 58601336 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

آمادگی سینماهای بیرجند برای اکران فیلم های چهل و یکمین جشنواره فجر

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛ شامگاه 16 بهمن ماه 1401 سید علی زمزم در بازدید نماینده تهیه کنندگان چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر در بیرجند از سینماهای مرکز استان با اعلام این خبر گفت: یکی از مهمترین رخدادهای هنری کشور، جشنواره فیلم فجر است و بنا به مطالبه و درخواست هم استانی‌های عزیز، این موضوع در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار گرفته است.

وی افزود: فیلم های نهمین دوره جشنواره فیلم فجر استانی، همزمان با چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر با هماهنگی های لازم از طریق سازمان سینمایی و تهیه کنندگان این فیلم‌ها تأمین و پخش فیلم های این دوره از جشنواره در سینماهای مرکز استان، انجام خواهد گرفت.

دبیر نهمین دوره جشنواره فیلم فجر خراسان جنوبی گفت: در راستای توسعه عدالت فرهنگی برای بهره مندی از فرصت به دست آمده نمایش فیلم های روز سینمای ایران، سینماهای فردوسی و بهمن مرکز استان میزبانان تعداد 21 فیلم‌ حاضر از بین 24 فیلم در بخش سودای سیمرغ خواهند بود.

وی در ادامه اظهار داشت: فروش بلیت به‌ صورت اینترنتی است و علاقمندان می توانند با مراجعه به سامانه های آی تیکت((iticket.ir، ایران تیک(irantic.com) و گیشه هفت (gisheh7.ir)  از 16 بهمن ماه جاری جهت تهیه بلیت اقدام نمایند.

نظر شما