شناسهٔ خبر: 58596490 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در پنجمین روز دهه فجر؛

افتتاح و آغاز ساخت ۱۳۸ طرح با اعتبار ۳۱۵ میلیارد تومان در اسدآباد

استاندار همدان گفت: بیش از ۱۳۸ میلیارد تومان طرح مختلف آموزشی، صنعتی، مسکن، مخابرات و طرح نهضت ملی در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد یکشنبه ۱۶ بهمن‌ماه  در افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های شهرستان اسدآباد در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، گفت: در سفر مردادماه رئیس جمهور به استان همدان بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان برای استان در بحث زیرساخت‌هایی، چون راه آهن، جاده، آبرسانی و سایر حوزه‌ها اختصاص داده شد که از این میزان سهم شهرستان از محل سفر ۹۳۰ میلیارد تومان بوده و امیدواریم مجدد اعتبارات بیشتری به این اعتبار افزوده شود.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: بخشی از این اعتبارات از محل سفر تخصیص یافته و بخشی نیز در حال واگذاری و تخصیص بوده و مابقی اعتبارات نیز به صورت سه ساله تا پایان امسال و سال آینده و سال ۱۴۰۳ تخصیص خواهد داشت.

او در ادامه از ۱۳۸ طرح در حال افتتاح و کلنگ زنی با اعتباری افزون بر ۳۱۵ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: از این تعداد، ۹۷ طرح به طرح‌های قابل افتتاح و ۴۱ طرح به طرح‌های قابل کلنگ زنی اختصاص دارد.

قاسمی‌فرزاد افزود: بیش از ۱۳۸ میلیارد تومان طرح مختلف آموزشی، صنعتی، مسکن، مخابرات و طرح نهضت ملی در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

او تصریح کرد: افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه شهید سعیدی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، افتتاح دکل مخابراتی روستای گردشگری ملحمدره با اعتبار ۴ میلیارد تومان، افتتاح آسفالت و گلخانه تحقیقاتی، آموزشی و ساخت حصار غربی شمالی دانشگاه سیدجمال با اعتبار ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، افتتاح همزمان ۳۵ واحد مسکونی معلولان و مددجویان بهزیستی با اعتبار پنج میلیارد تومان، افتتاح کارخانه کنسانتره شایان صنعت با اعتباری افزون بر ۱۱۰ میلیارد تومان و نیز آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر آجین در زمینی به مساحت ۲ هکتار و ۸۰۰ متر شامل ۳۰ قطعه زمین از جمله طرح‌های افتتاح و کلنگ زنی شده شهرستان اسدآباد در پنجمین روز از دهه فجر بود.

استاندار همدان همچنین با اشاره به بازدید امروز خود از گروه‌های تجربه‌نوردی بانوان شهرستان اسدآباد هم گفت: این گروه تجربه نوردی بانوان با ۱۸۰ نفر از عضو در بحث صنایع دستی و خوداشتغالی در عرصه‌های مختلف دارای فعالیت هستند و محصولات و تولیدات آن‌ها شامل صنایع دستی و بافندگی به سایر کشور‌ها صادر شده و پیش خرید می‌شود.

 

<div id="video-display-embed-code_9195140"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3743092/9195140?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما