شناسهٔ خبر: 58575776 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح پردیس سینمایی پرند همزمان با جشنواره فیلم فجر

پردیس سینمایی «پرند» نخستین سینمای دارای امتیاز «ممتاز» در شهرستان‌های استان تهران است که به مناسب اکران فیلم‌های سینمایی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با ظرفیت ۱۸۳ صندلی افتتاح شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این پردیس سینمایی که از مجهزترین سینما‌های استان تهران به شمار می‌رود در دهه فجر امسال افتتاح شد. این پردیس دارای بالاترین کیفیت نمایش با استاندارد‌های جهانی و مجهز به سیستم دالبی دیجیتال ۱۲ کانال است و نخستین سینمای دارای امتیاز «ممتاز» در شهرستان‌های استان تهران به شمار می‌آید که توسط شهرداری و شورای پرند تجهیز، راه‌اندازی و افتتاح شده است. دیوار‌ها و تزیینات جانبی این پردیس سینمایی زمینه‌ای مشکی و قرمز با تصویری روشنی از هنرمندان ایرانی و خارجی دارد.افتتاح پردیس سینمایی پرند همزمان با جشنواره فیلم فجر

علی رمضانی مدیر پردیس سینمایی پرند مال با اشاره به اینکه نخستین سال بهره برداری این مجموعه سینمایی با اکران فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر مقارن شده است، توضیح داد: برگزاری این رویداد فرهنگی هنری باعث افتخار ما است و تمام تلاش خود را همراه با همکاران‌مان می‌کنیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن در خدمت اهالی پرند و هنر دوستان باشیم.

وی گفت: این مجموعه سینمایی داری چهار سالن نمایش است. به این ترتیب که سالن شماره یک تعداد ۱۸۳، سالن شماره دو تعداد ۸۳، سالن شماره سه با ۴۵ و سالن وی‌آی‌پی با ۳۵ صندلی طراحی شده است. در این دوره از جشنواره تنها سالن شماره یک با تمامی ظرفیت خود به اکران فیلم‌های جشنواره فجر اختصاص یافته است.

رمضانی تأکید کرد: در ساخت این مجموعه سینمایی تمام نکات فنی برای نمایش با کیفیت آثار هنرمندان و فیلم سازان در نظر گرفته شده است. همچنین مخاطبان برای تماشای فیلم مورد نظر خود باید از طریق سایت‌های معرفی شده بلیط تهیه کنند و پس از اخد کد با حضور در مجموعه سینمایی پرند مال به تماشای فیلم مورد نظر خود بنشینند. خوشبختانه هیچ فروش بلیط خارج از ضابطه‌ای نداشته‌ایم.

مدیر پردیس سینمایی پرند مال با اشاره به اینکه در نخستین روز‌های نمایش فیلم‌های جشنواره فجر شاهد استقبال خوب اهالی پرند هستیم، افزود: با توجه به کارکرد چند جانبه پرند مال، سینمای این مجموعه، ظرفیت خوبی برای تبدیل شدن به یک قطب فرهنگی دارد. در این روز‌ها بسیاری از اقشار و جوانان پرند همراه با دوستان و خانواده‌های خود مخاطب آثار چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر بوده اند.

نظر شما