شناسهٔ خبر: 58556557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

پیام تبریک مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

موج نیوز

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ، مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه طی پیامی این ایام خجسته را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، آحاد ملت ایران، خانواده های شاهد و ایثارگر تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه ، سلیم خانی مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با صدور پیامی آغاز دهه مبارک فجر ، را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام

انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره)

در دوازدهم بهمن ماه ۱۳۵۷، پرشکوه ترین استقبال تاریخ جلوه گر شد و به یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ معاصر ایران بدل شد. بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) به وطن بازگشت تا نوید بخش پایان خزان و وزش نسیم بهاران باشد. روزی که ملت ایران دانستند " استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" در کنار هم معنا و مفهوم می یابند.

دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی است، تا دریابیم که با دستاورد حاصل از خون هزاران شهید چه کرده‌ایم و بار دیگر در راه تحقق اهداف والای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری پیمان ببندیم.

دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره‌گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود 

.نباید تردید داشت که پیروزی انقلاب اسلامی ایران،‌ تحقق وعده تخلف‌ناپذیر الهی است و ورود باشکوه امام راحل به خاک کشور را باید ترجمان "جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا" دانست.

ملت بزرگ ایران بعد از سال‌ها مبارزه و استکبارستیزی، با خون خود شجره طیبه انقلاب را آبیاری نمودند و پایه‌های رژیم طاغوتی را در دهه فجر فروریختند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و آرزوی علو درجات روح پر فتوح بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی ، ایام دهه مبارک فجر را به محضر مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه "مدظله العالی"، ملت غیور ایران، تبریک می گوئیم و امیدواریم با محور قرار دادن معنویت ، ارزشهای انقلاب اسلامی و پیروی از اندیشه های امام (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدّظلّه العالی ) و اتحاد و همدلی ، از نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان عطیه الهی به خوبی محافظت نماییم . انشاءالله.

نظر شما