شناسهٔ خبر: 585471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار چایپاره:

مردم چایپاره آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس هستند

فرماندار چایپاره گفت: مردم شهرستان چایپاره به منوال هر سال آماده برگزاری راهپیمایی شکوهمند روز جهانی قدس در این شهرستان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره مرتضی اصغری صبح امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس که در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس امسال همزمان با جنایات وحشیانه رژیم پلید و ضد انسانی صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم غزه است که این امر نفرت و انزجار جهانی را علیه این رژیم بر افراشته است.

وی افزود: مردم روزه‌دار و مومن شهرستان چایپاره هم همپای دیگر آحاد مردم امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس حضور خواهند یافت و ضمن حمایت از مردم بی دفاع فلسطین و غزه، از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام انزجار خواهند کرد.

اصغری با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس امسال در شهرستان چایپاره راس ساعت 11.5 و از مقابل مسجد جامع شهرستان آغاز خواهد شد، گفت: راهپیمایان پس از طی مسیرهای خیابان امام، بلوار شهید بهشتی، خیابان طالقانی و بلوار انقلاب در مسجد جامع تجمع خواهند کرد و پس از استماع سخنرانی با صدور قطعنامه جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد.

فرماندار چایپاره اذعان داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال مانند سال‌های گذشته علاوه بر مرکز شهرستان در بخش حاجیلار و دهستان چورس نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/61008/ن20/ث3001

نظر شما