شناسهٔ خبر: 58543383 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

ارسال محموله ١٥٠ تُنی حاوی چادر و وسایل گرمایشی به خوی

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: روز گذشته محموله‌ای از بسته‌های غذایی به حجم ۲۴۰ تُن به مناطق زلزله زده خوی ارسال شده است. همچنین یک محموله ١٥٠ تنی دیگر نیز شامل چادر، وسایل گرمایشی و بسته غذایی امروز به مناطق زلزله زده خوى در حال بارگیرى و ارسال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از جمعیت هلال احمر؛ پیرحسین کولیوند با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۲۴ هزار و ۸۰۰ بسته غذایی در بین زلزله زدگان توزیع شده است. همچنین روز گذشته ۲۴۰ تن مواد غذایی از تهران به شهرستان خوی ارسال و امروز نیز یک محموله ١٥٠ تنی دیگر شامل چادر، وسایل گرمایشى و بسته غذایی به سمت خوی درحال ارسال است.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: تا امروز  (١٢ بهمن ۱۴۰۱) تعداد ٢١ هزار دستگاه چادر توزیع و ٤٣ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان خوی و روستاهای آسیب‌دیده برپا شده است که براین اساس ۷۶ هزار و 800 زلزله زده اسکان داده شدند.

او تاکید کرد: در حال حاضر یک‌هزار نیروی عملیاتی هلال احمر به طور شبانه‌روزی در حال امدادرسانی به زلزله‌زدگان هستند؛ همچنین ۳۷ هزار دستگاه چادر از سوی ۱۵ استان برای توزیع و دپو در انبارهای امدادی به خوی ارسال شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما