شناسهٔ خبر: 58499854 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

خاندوزی به سؤالات نمایندگان پاسخ داد/ وضعیت ارائه تسهیلات و نرخ تورم محور سؤالات

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: دستور کار نشست امروز این کمیسیون درباره طرح سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر امور اقتصاد و دارایی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، شهباز حسن پوربیگلری در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود گفت: دستورکار نشست امروز کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح سؤال تعدادی از نمایندگان از وزیر امور اقتصاد و دارایی بود که با حضور نمایندگان سؤال‌کننده و خاندوزی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه محور اولین سؤال که توسط میرسلیم از وزیر امور اقتصاد و دارایی طرح شد، در خصوص اقدامات انجام شده در راستای کاهش وابستگی بودجه به نفت و جلوگیری از فرارهای مالیاتی بود، اظهار داشت: چنارانی به عنوان دیگر نماینده سؤال‌کننده، سؤال خود را در خصوص عدم پرداخت وام‌های خرد مطرح کرد که وزیر اقتصاد توضیحاتی ارائه کرد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس با بیان اینکه وحیدی نیز سوال خود را در خصوص اقدامات انجام شده توسط وزارت اقتصاد در راستای حفظ ارزش پول ملی و حفظ سرمایه مردم مطرح کرد، تصریح کرد: محور سؤال آقایان ذوالنوری و بیگی‌نژاد در زمینه واگذاری سهم ۱۲ درصدی دولت از هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و نحوه قیمت‌گذاری آن بود.

پوربیگری ادامه داد: زهره الهیان و زهرا شیخی نیز سؤالاتی را از وزیر اقتصاد در خصوص راهکارها و اقدامات این وزارتخانه در زمینه کنترل تورم و اجرای حذف ارز ترجیحی بدون فراهم‌سازی زیرساخت‌ها مطرح کردند که خاندوزی به این سؤالات پاسخ‌هایی را ارائه کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما