شناسهٔ خبر: 58492069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فعالیت ۴۸ هیئت اندیشه ورز؛

گردهمایی نخبگان اندیشه ورز بسیج گلستان در گرگان

همایش نخبگان اندیشه ورزی بسیج گلستان امروز در دانشکده مائده گرگان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در این همایش سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا گلستان نگاه راهبردی بسیج را در همه عرصه‌ها شایسته تقدیر دانست و افزود: نگاه راهبردی بسیج در گلستان توانست به ما در جریان اغتشاشات اخیر کمک کند.

او گفت: گلستان به دلیل حضور گروه‌ها، مذاهب و اقوام مختلف شرایط حساسی دارد واما به لطف خداوند تا کنون از بحران‌ها عبور کردیم.

سردار ملک شاهکوهی ادامه داد: مشارکت و حضور گروه‌های اندیشه ورز بسیج در قرارگاه‌های مختلف از جمله قرارگاه اقتصادی، حجاب و عفاف، جهاد تبیین و کشاورزی شایسته تقدیر است.

همچنین در این مراسم فضل الله کفیل مسئول مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی سازمان بسیج کشور گفت: هیئت‌های اندیشه ورز همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری در تمام سطوح بوده است و این مجموعه نیازمند پشتوانه خردمندی است که در هدایت گری و راهبرد نگاری کمک می‌کند. کفیل افزود: امروز هیئت‌های اندیشه ورز در کشف مسائل جامعه تلاش می‌کنند و بعد از کشف و بررسی به ارائه راهکار‌های عاقلانه می‌پردازند که می‌تواند نقشه راه عملی برای مدیران استان‌ها باشد.

او گفت: آب و منابع آبی، مسائل اقتصادی و معیشتی و جهاد تبیین از اولویت‌های هیئت‌های اندیشه ورز بر اساس زیست بوم منطقه است.

در گلستان ۴۸ هیئت اندیشه ورز در سطح استان فعالیت دارند که ۱ هیئت مرکزی، ۱۴ هیئت نواحی، ۱۵ هیئت معاونت‌ها و ۱۸ هیئت اقشار هستند.

<div id="video-display-embed-code_9163386"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3735447/9163386?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما