شناسهٔ خبر: 58481227 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هشدار گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی درباره اسرای فلسطینی

گروه‌های مقاومت فلسطین از نهاد‌های بین المللی خواستند در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی، و حمایت از اسراء به سرعت وارد عمل شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره عواقب تداوم سیاست‌های خصمانه علیه اسرای فلسطینی هشدار دادند.

<div id="video-display-embed-code_9160260"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3734621/9160260?width=600&height=350"></script></div>

گروه‌های فلسطینی با برگزاری تجمعی مقابل مقر صلیب سرخ در غزه، در محکومیت اقدامات تنبیهی رژیم اشغالگر علیه جنبش اسرای فلسطینی، از نهاد‌های بین المللی خواستند برای حمایت از اسرای فلسطینی به سرعت وارد عمل شوند.
عضور ارشد جنبش جهاد اسلامی گفت: ما معتقدیم پرونده اسرای فلسطینی خط قرمزی است که دولت افراطی و فاشیست اشغالگر نباید از آن عبور کند.
«احمد المدلل» افزود: امکان ندارد گروه‌های مقاومت در مقابل تجاوز مستمر علیه اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی دست بسته باقی بمانند. همه گزینه‌ها برای ایجاد بازدارندگی در مقابل جنایت رژیم اشغالگر علیه اسرای فلسطینی دربند، مطرح است.
نماینده جنبش حماس در کمیته اسرای نیرو‌های ملی و اسلامی فلسطین هم گفت: پیام ما نخست برای رژیم صهیونیستی است که با تجاوز علیه اسرای فلسطینی با آتش بازی می‌کند و این آتش به تنهایی این رژیم را خواهد سوزاند.
«زکی دبابش» گفت: برای همه نهاد‌های بین المللی باعث شرمساری است که از گفتن یک کلمه برای یاری رساندن به بشریت در این جهان عاجز هستد.
نماینده جنبش فتح در کمیته اسرای نیرو‌های ملی و مردمی هم با بیان این که همه فلسطینی‌ها و در رأس آن‌ها گروه‌ها و نهاد‌هایی که مختص امور اسرا هستند افزود:  باید به صورت جدی و مسئولانه برای تدوین راهبردی تلاش کنند که حامل گفتمان و اقدام لازم برای رسوا کردن جنایت‌های جنگی اسرائیل و نجات دادن اسرا از چنگال مرگبار صهیونیست‌ها باشد.

نظر شما