شناسهٔ خبر: 58461661 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

انجام چند عملیات استشهادی در کرانه باختری از سوی جوانان فلسطینی/ شهادت جوان فلسطینی در قلقیلیه

یک فلسطینی بعد از نفوذ به شهرک صهیونیست‌نشین کدومیم در شمال کرانه باختری، به روی اشغالگران آتش گشود که نهایتاً بعد از درگیری به شهادت رسید.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)  در جدیدترین عملیات‌های استشهادی و مقاومتی فلسطینی‌ها، انجام عملیات در شهرک کدومیم در قلقیلیه و همچنین وقوع تیراندازی در اریحا و تلاش برای زیر گرفتن سربازان رژیم صهیونیستی در ایست بازرسی زعتره در جنوب نابلس بود.

 

رسانه‌های عبری‌زبان بامداد یکشنبه از عملیات استشهادی یک جوان فلسطینی در شهرک صهیونیست‌نشین «کدومیم» واقع در شرق قلقیلیه خبر دادند.

 

طبق گزارش‌ها، آژیر هشدار نفوذ مبارزان فلسطینی به شهرک صهیونیست‌نشین کدومیم به صدا درآمده و کل این منطقه مسدود شده است.

 

به نوشته خبرگزاری فلسطینی «شهاب» یک فلسطینی که سلاح گرم همراه داشته، در جریان تلاش برای انجام عملیات ضد صهیونیستی، به ضرب گلوله اشغالگران به شهادت رسیده است.

 

بر این اساس، مسئولان امنیتی از ساکنان کدومیم خواستند تا به دلیل احتمال حضور دیگر مبارزان فلسطینی در این شهرک، ورودی خانه‌های غصبی خود را قفل کرده و پنجره‌ها را ضمن بستن، با حفاظ بپوشانند.

 

همزمان برخی منابع فلسطینی اعلام کردند صدای تیراندازی در ورودی این شهرک صهیونیست‌نشین شنیده شد و گویا نیروهای مقاومت با اشغالگران درگیر شده‌اند.

 

منابع اسرائیلی مدعی هستند، این شهید کلت به همراه داشت و بعد از تلاش برای عملیات در منطقه شمالی شهرک به او تیراندازی شده است. همچنین صداهای آژیر در شهرک کدومیم به صدار درآمدند.

 

همچنین در یک مورد دیگر یک راننده تریلی تلاش کرد که چند سرباز اسرائیلی را در پاسگاه «زعتره» در جنوب نابلس زیر بگیرد.

 

به گزارش رسانه‌های اسرائیلی، سربازان اشغالگر به سمت راننده شلیک کردند. خبرنگار المیادین نیز اعلام کرد، شهرک نشینان به صورت گسترده در پاسگاه زعتره مستقر شدند و در مسیرهای کرانه باختری چندین حمله به فلسطینی‌ها داشتند که بدترین حمله در شمال کرانه باختری روی داد.

 

طبق گزارش خبرنگار المیادین، شهرک نشینان اتومبیل‌ها را آتش زده و به شهروندان فلسطینی که مانع می‌شدند، حمله می‌کردند.

 

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه از تیراندازی به رستورانی در نزدیکی شهر اریحا در کرانه باختری اشغالی خبر داد.

 

بر اساس این گزارش، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که یک فلسطینی با نزدیک شدن به این رستوران در نزدیکی اریحا، اقدام به تیراندازی کرده و با خودروی خود متواری شد.

 

ارتش رژیم صهیونیستی در عین حال از جستجو در منطقه برای یافتن عامل تیراندازی خبر داد.


منابع عبری زبان اعلام کردند که عملیات مقاومتی دیگری در اراضی اشغالی به وقوع پیوسته است.


 شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی از وقوع عملیات تیراندازی در تقاطع الموگ در جنوب اریحا خبر داد.


این شبکه اشاره کرد که جوانی فلسطینی اقدام به تیراندازی به سمت رستورانی اسرائیلی در این منطقه کرده اما سلاح او پس از شلیک اولین تیر از کار افتاده و این عملیات ناتمام مانده است.


این جوان فلسطینی همراه با یک نفر دیگر به سلامت از محل متواری شده است.


نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تحقیقات برای شناسایی عاملان این تیراندازی را آغاز کرده‌اند اما تاکنون به هیچ سرنخی از آن‌ها دست نیافته‌اند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما