شناسهٔ خبر: 58455724 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نورافشانی در ۲۲ میدان پایتخت در شب پیروزی انقلاب اسلامی

مدیرکل فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: برای شب ۲۲ بهمن در محدوده‌هایی مانند برج میلاد، پل طبیعت، برج آزادی و ۲۲ میدان شهر برنامه نورافشانی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مصطفی زیبایی نژاد در نشست خبری افزود: رویکرد جشن‌ها امسال محله محوری است و در سال‌های آینده در نظر داریم تا در ۳۵۲ نقطه از محله‌های شهر محل‌هایی را برای برگزاری این جشن در نظر بگیریم.

مدیرکل فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ابتدای شروع این جشن‌ها با میلاد حضرت علی (ع) است، افزود: هماهنگی با فعالان مردمی در ۱۱۰ نقطه بر عهده شهرداری تهران است و همچنین اقلام تبلیغی مانند پرچم دراختیار نهاد‌های مردمی و سازمان‌هایی که شهرداری تهران را در برگزاری این جشن‌ها همراهی می‌کنند، قرار می‌گیرد.

مصطفی زیبایی نژاد با بیان اینکه کاروان‌های سرود افتخار در این نقاط برنامه اجرا می‌کنند، افزود: ستاد‌های مردمی دهه فجر در برخی از مساجد شکل گرفته و شهرداری در این زمینه به ستاد‌های مردمی کمک‌هایی انجام می‌دهد.

مدیرکل فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه گفت: برای شب ۲۲ بهمن ماه در محدوده‌هایی مانند برج میلاد، پل طبیعت، برج آزادی و ۲۲ میدان شهر برنامه نورافشانی برگزار می‌شود.

مصطفی زیبایی نژاد با بیان اینکه کاروان روایت فجر در مناطق مختلف به اجرای برنامه می‌پردازند، افزود: استیج برنامه شاد خانواده بزرگ ایرانی در شهر تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی ۵ پهنه برای برگزاری برنامه‌هایی در حوزه‌های سرگرمی و ورزش، کارآفرینان، هنری، سلامت، جهاد و مقاومت در نظر گرفته شده که مجموعه فعالیت‌هایی را در این پهنه‌ها ارائه داده و برنامه‌های شادی را اجرا می‌کنند.

مصطفی زیبایی نژاد گفت: بیش از ۳ هزار برنامه در دهه فجر برگزار می‌شود که حدود ۴ کیلومتر از پهنه‌های شهرداری از میدان آزادی تا میدان فردوسی را شامل می‌شود.

مدیرکل فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران در قالب تابلو‌های تبلیغاتی سطح شهر توسط سازمان زیباسازی تحت عنوان ۴۴ سال با هم اکران شده است.

نظر شما