شناسهٔ خبر: 58455992 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

نورافشانی در ۲۲ میدان پایتخت در شب پیروزی انقلاب

مدیرکل فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: برای شب ۲۲ بهمن ماه در محدوده‌هایی مانند برج میلاد، پل طبیعت، برج آزادی و ۲۲ میدان شهر برنامه نورافشانی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از شهر، مصطفی زیبایی نژاد در نشست خبری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران گقت: ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی تشکیل شده و تمام زیر مجموعه های شهرداری تهران در این ستاد حضور دارند.

وی با بیان اینکه برنامه های خوبی برای برگزاری جشن پیروزی انقلاب در نظر گرفته شده است، افزود: از انجام کارهای تبلیغی و فرهنگی تا برگزاری برنامه های شاد در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: از اصلی ترین برنامه هایی که برای دهه فجر طراحی شده انتخاب ۱۱۰ نقطه محوری در محلات است و ارگان هایی مانند بسیج، سازمان تبلیغات و موکب دارها نیز در اجرای این جشن شهرداری تهران را همراهی می کنند.

وی بیان کرد: رویکرد جشن ها امسال محله محوری است و در سال های آینده در نظر داریم تا در ۳۵۲ نقطه از محله های شهر محل هایی را برای برگزاری این جشن در نظر بگیریم، البته در کنار ۱۱۰ نقطه میادین بزرگ و محل های شاخص نیز برای برگزاری برنامه ها و جشنواره ها مشخص شده است.

زیبایی نژاد با اشاره به اینکه ابتدای شروع این جشن ها با میلاد حضرت علی(ع) است، یادآور شد: هماهنگی با فعالان مردمی در ۱۱۰ نقطه بر عهده شهرداری تهران است و همچنین اقلام تبلیغی مانند پرچم  در اختیار نهادهای مردمی و سازمان هایی که شهرداری تهران را در برگزاری این جشن ها همراهی می کنند، قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کاروان های سرود افتخار در این نقاط برنامه اجرا می کنند، تاکید کرد: ستادهای مردمی دهه فجر در برخی از مساجد شکل گرفته و شهرداری در این زمینه به ستادهای مردمی کمک‌هایی انجام می‌دهد.

مدیرکل فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه گفت: برای شب ۲۲ بهمن ماه در محدوده هایی مانند برج میلاد، پل طبیعت، برج آزادی و ۲۲ میدان شهر برنامه نورافشانی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کاروان روایت فجر در مناطق مختلف به اجرای برنامه می پردازند، افزود: استیج برنامه شاد خانواده بزرگ ایرانی در شهر تهران برگزار می شود.

زیبایی نژاد ادامه داد: با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی ۵ پهنه برای برگزاری برنامه هایی در حوزه های سرگرمی و ورزش، کارآفرینان، هنری، سلامت، جهاد و مقاومت در نظر گرفته شده که مجموعه فعالیت هایی را در این پهنه ها ارائه داده و برنامه های شادی را اجرا می کنند.

وی بیان کرد: بیش از ۳ هزار برنامه در دهه فجر برگزار می شود که حدود ۴ کیلومتر از پهنه های شهرداری از میدان آزادی تا میدان فردوسی را شامل می شود.

 مدیرکل فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در انتها یادآور شد: تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران در قالب تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر توسط سازمان زیباسازی تحت عنوان ۴۴ سال با هم اکران شده است.

نظر شما