شناسهٔ خبر: 58455473 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتفاضه تا زمان پایان اشغالگری ادامه خواهد داشت

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، تاکید کرد فلسطین شاهد انتفاضه مسلحانه واقعی است و این انتفاضه تا زمان پایان اشغالگری صهیونیست‌ها ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، تاکید کرد فلسطین شاهد انتفاضه مسلحانه واقعی است و این انتفاضه تا زمان پایان اشغالگری صهیونیست‌ها ادامه خواهد داشت.

<div id="video-display-embed-code_9153474"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3732881/9153474?width=600&height=350"></script></div>


به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، طارق عزالدین در مصاحبه با این شبکه گفت: عملیات قهرمانانه، پاسخ طبیعی به جنایت‌های اشغالگران است. آنچه فلسطین شاهد آن است انتفاضه مسلحانه واقعی است و برای مقاومت، همه سناریو‌ها امکان پذیر است و این شرایط تا زمان از بین رفتن اشغالگری، ادامه خواهد داشت.
عزالدین افزود: مقاومت و در صدر آن‌ها جنبش جهاد اسلامی و گردان‌های القدس، گزینه پاسخ به تجاوزگری صهیونیست‌ها را انتخاب کرده است. ما یک ملت تحت اشغال هستیم و حق داریم در برابر اشغالگران مقاومت کنیم. هر چه جنایت‌های اشغالگران افزایش یابد روند مقاومت تقویت می‌شود. اشغالگران به خوبی می‌دانند که مقاومت برای پاسخ دادن به هر نوع حماقت آن‌ها کاملا آماده است. اگر اشغالگران تصور می‌کنند غزه با کرانه باختری فاصله دارد و از تنش‌ها دور خواهد ماند، در توهم قرار دارد. اشغالگران می‌دانند که پیامد‌های نبرد شمشیر قدس همچنان ادامه دارد و به اشغالگران اجازه نخواهیم داد جبهه‌ها را از یکدیگر جدا کند.

نظر شما